Обгінні муфти CSK
CSK..P і CSK..PP - унікальні обгонні муфти затискного типу, вбудовані в шарикопідшипник серії 62.. (крім розмірів 8 та 40). Вони поставляються, зберігаються та змащуються консистентним мастилом. Конструкція забезпечує захист від пилу розміром частинок > 0,3 мм. У певних ситуаціях, наприклад, при підвищенні температури вище 50°C, рекомендується використання додаткових ущільнень типу nylos. Крім базового типу CSK, CSK..P має шпоночную канавку на внутрішньому кільці. Тип CSK..PP має шпоночну канавку на обох кільцях. Радіальний зазор підшипника має бути встановлений на C5 і повинен бути відрегульований та зменшений, якщо задана посадка з натягом. Допустимий діапазон робочих температур: від -6 до 60 ° C. Цей діапазон підходить для декількох галузей промисловості, таких як текстильна, автомобільна, гірничодобувна, сільське господарство, а також для друкарських верстатів.
Всі статті
Ущільнення SKF HMSA10 RG: Надійний захист для обладнання
У сучасному промисловому виробництві надійність та довговічність обладнання відіграють ключову роль. Одним із ключових компонентів, що забезпечують безперебійну роботу механізмів, є ущільнення. Компанія SKF розробила нове покоління манжетних ущільнень HMSA10 V, які відповідають найвищим стандартам якості та ефективності.
Сучасна логістика неможлива без вантажних перевезень, а ключовим елементом цих перевезень є напівпричіп. Його унікальна конструкція, що дозволяє розподіляти навантаження між тягачом та самим напівпричепом, зробила його незамінним інструментом для транспортування різних вантажів на будь-які відстані. У цій статті ми розглянемо особливості конструкції напівпричепів, сфокусувавшись на механізмі зсувного даху та ролі підшипників у роботі.