Підшипники кочення, підшипники радіальні, підшипники роликові, підшипники ковзання і підшипники кулькові
За принципом роботи всі підшипники можна розділити на кілька типів. Основні типи, які застосовуються в машинобудуванні - це підшипники кочення, підшипники ковзання і опорний підшипник.
Підшипниками ковзання називаються технічні пристрої, які дозволяють лінійне переміщення в просторі. Вони широко використовуються і в побутових, і в промислових областях діяльності людини.
У них отвори мають різну форму. Також вони відрізняються за матеріалом, який покриває поверхні, що труться.
Підшипники кочення застосовуються в промислових і побутових сферах діяльності людини завдяки простому будовою. При використанні підшипників кочення значно знижуються втрати енергії на тертя, і, як наслідок, зменшується знос пристрою. До недоліку опор на них можна віднести більш складний монтаж їх в порівнянні з опорами на інших.
По виду тіл кочення вони діляться на:
- Підшипники кулькові (один з видів радіальних, які застосовуються в багатьох галузях);
- Підшипники роликові.
Виявлено, що з використанням підшипників кулькових збільшилася довговічність приладів.
Підшипники радіальні - один з найпоширеніших видів, який протягом багатьох років використовується в промисловості.
На підшипники радіальні попит завжди великий. Серед численних їх переваг слід відзначити:
- низький рівень шуму при роботі;
- простоту експлуатації;
- високий ступінь надійності.
Їх область застосування надзвичайно широка - вони встановлюються в електродвигунах, комп'ютерах (жорстких дисках), насосах і вентиляторах, коробках передач і т.д.
Основною функцією підшипників роликових є сприйняття радіальних навантажень. За своїми технічними характеристиками роликові практично нічим не поступаються більш популярним підшипників кульковим.