Підшипник задньої ступиці, передній підшипник ступиці, ступічний підшипник
Підшипник ступиці має різновиди: однорядні кулькові і конічні роликові, які застосовуються в маточинах легкових автомобілів. Також їх умовна назва "нульового" покоління (підшипник ступиці 0 покоління).
Вони мають ряд особливостей, які викликають труднощі при конвеєрній збірці автомобілів.
Під час роботи з маточинним вузлом:
- необхідно регулювання та створення попереднього натягу
- необхідна закладка мастила
- необхідна установка зовнішнього ущільннення для захисту від забруднень та протікання мастила
Сьогодні маточинний підшипник найчастіше має застосування у вантажних автомобілях та автомобілях підвищеної прохідності.
Кожний із типів має свої особливості та переваги один перед одним.
До слова, іноді вони інтегруються в гальмівний диск, називають підшипник моточини 5-го покоління.
На ринку виробництва існують компанії, які займають лідуючі позіції. Наприклад, компанія NTN-SNR Roulements. Її називають європейським лідером по виробництву такої деталі, як однорядний підшипник моточини. Таким чином, вона перекриває 98% потрібності автомобільного парку Європи.
Вона розроблює підшипник задньої ступиці (призначення - для всіх моделей MERCEDES-BENZ).
Клас С - не є ексклюзивним постачальником задньої ступиці;
Клас S - не є єксклюзивним.
NTN-SNR Roulements також є постачальником і розробником даної продукції для автомобілей VOLKSWAGEN. А також э ексклюзивним постачальником на конвеєри передніх моточинних підшипников в GOLF III;
- підшипник ступиці передньої на Audi A4, A6, VW PASSAT;
- передній підшипник ступиці на GOLF & PASSAT VR6;
Для користування та експлуатації можно придбати у приватне відкрите користування конкретні набіри маточинних підшипників SKF (підшипник skf, підшипник ступиці передньої), які призначені для експлуатації в легкових автомобілях і легких вантажівках. Також можно придбати їх набори моточин й ущільнень.