Підшипник 308 закритий
Підшипник 308 закритий знайшов широке застосування в транспортних засобах та інших машинах (с / г, комунальних та ін.) вітчизняного та імпортного виробництва.
Відеоогляд підшипника 308 закритого гумовими ущільнювачами французького бренду SNR:
Як і більша частина кулькових однорядних підшипників, ця модель виробляється в наступних модифікаціях:
- 50308
- 80308 – з двох сторін закритий металевими шайбами;;
- 60308 – з одного боку закритий металевою шайбою;
- 180308 – закритий з двох сторін гумовими заглушками з метою запобігання потрапляння бруду та пилу.
Позначення імпортного аналога підшипника – 6308.
Характеристики підшипника 308:
- внутрішній діаметр – 40 мм;
- зовнішній діаметр – 90 мм;
- товщина – 23 мм;
- кількість кульок – 8.
Безсумнівна перевага, це невисока на підшипник 308 закритий ціна, а також універсальність застосування. На нашому каналі ви знайдете більше інформації про дану серію підшипника та його аналогу підшипника SNR 6308EE.
Всі статті
Підшипник з позначенням 602 являє собою мініатюрний радіальний кульковий підшипник, що набув широкого поширення завдяки своїм компактним розмірам, універсальності та надійності. Незважаючи на свої скромні габарити, цей тип підшипника відіграє ключову роль у роботі багатьох механізмів, від високоточного промислового обладнання до несподіваних побутових приладів.
Мініатюрні підшипники: дрібні деталі з великим значенням У світі високих технологій та компактних пристроїв мініатюрні підшипники відіграють ключову роль, забезпечуючи плавне та точне обертання у найбільш обмежених просторах. Ці крихітні компоненти, часто непомітні на перший погляд, є невід'ємною частиною безлічі пристроїв, що оточують нас як у повсякденному житті, так і в найскладніших промислових механізмах.
Корпусні підшипники – це готові до встановлення вузли, що складаються з підшипника та корпусу. Вони призначені для підтримки обертових валів та осей у різних механізмах. Завдяки своїй конструкції, корпусні підшипники мають ряд переваг, таких як простота монтажу, висока надійність та здатність компенсувати невеликі перекоси.