Підшипник 607 ZZ
Підшипник 607 ZZ відноситься до радіальних кулькових, які є універсальними, нероз'ємними і складаються з цілісних зовнішнього і внутрішнього кілець, кульок і сепаратора. Ці підшипники, які мають просту конструкцію, надійні в експлуатації і прості в обслуговуванні. Доступні в однорядном і двухрядном, в закритому і відкритому конструкційному виконанні. Через особливості виробничого процесу відкриті підшипники можуть мати виточки в зовнішньому кільці для ущільнень або кришок. Внаслідок низького крутного моменту тертя, радиальні шарикопідшипники підходять для високих швидкостей.
Завдяки геометрії доріжок кочення і кульок, які використовуються в якості елементів кочення, кулькові підшипники можуть витримувати осьові навантаження в обох напрямках, а також радіальні навантаження.
Компенсація кутових перекосів (само-встановлення) однорядних радіальних шарикопідшипників обмежена, тому установка підшипників повинна бути досить точною. Зсув кілець може привести до несприятливих наслідків руху кульок і викличе додаткові навантаження на підшипник, що скоротить його термін служби. Для того, щоб зберегти ці навантаження на низькому рівні, дозволяються тільки малі кути регулювання (в залежності від навантаження), а саме, середньому від 4 'до 10'. Завдяки своїй внутрішній конструкції, дворядні радіальні кулькові підшипники не можуть само- встановлюватися. При використанні цих підшипників, отже, перекоси не припустимі.
Однорядні радіальні шарикопідшипники є найбільш часто використовуваним типом підшипників кочення. Вони виробляються в численних розмірах і різноманітних конструкціях і особливо економічні.
Радіальні шарикопідшипники з суфіксом 2Z мають щілинні ущільнення з обох сторін і придатні до високих швидкостей, а також змащуються високоякісним мастилом і змащені на весь термін. Їх можна використовувати від -30 ° C до +120 ° C.
У радіальних шарикопідшипниках без суфікса матеріалу сепаратора, сепаратор виготовлений з листової сталі. Якщо сепаратор виготовлений з латуні, армованого скловолокном поліаміду або інших відмінних від листової сталі матеріалів, то в позначенні підшипника ставитися відповідний суфікс, який у кожного виробника свій.
Деякі з виробників підшипника 607Z 607-2Z SKF , 607.ZZ SNR , 607 ZZ FBJ , 607-2ZR ZVL , 607 2Z ZKL , 607 Z FLT, 607-ZZ CX , 80017 ГОСТ .
Наш канал на доповнить багаж Ваших знань про різноманітність підшипникової продукції, зокрема о 607-2Z SKF.
Розміри і технічні характеристики | |
Внутрішній діаметр підшипника d, мм
|
7
|
Зовнішній діаметр підшипника D, мм
|
19
|
Висота (ширина) підшипника B, мм
|
6
|
Вантажопідйомність підшипника динамічна C, кН
|
1,72
|
Вантажопідйомність підшипника статична Co, кН | 0,62
|
Гранична частота обертання при пластичному мастилі nпл, об/хв
|
34000
|
Гранична частота обертання при рідкому мастилі nж, об/хв
|
40000
|
Маса m, кг
|
0,008
|
Всі статті
Ущільнення SKF HMSA10 RG: Надійний захист для обладнання
У сучасному промисловому виробництві надійність та довговічність обладнання відіграють ключову роль. Одним із ключових компонентів, що забезпечують безперебійну роботу механізмів, є ущільнення. Компанія SKF розробила нове покоління манжетних ущільнень HMSA10 V, які відповідають найвищим стандартам якості та ефективності.
Сучасна логістика неможлива без вантажних перевезень, а ключовим елементом цих перевезень є напівпричіп. Його унікальна конструкція, що дозволяє розподіляти навантаження між тягачом та самим напівпричепом, зробила його незамінним інструментом для транспортування різних вантажів на будь-які відстані. У цій статті ми розглянемо особливості конструкції напівпричепів, сфокусувавшись на механізмі зсувного даху та ролі підшипників у роботі.