Пошук

ПРАВИЛА ПОШУКУ НА САЙТІ

  1. Переведіть компьютер на англійську мову.
  2. При пошуку підшипника введіть у віконце пошуку номер підшипника в нашому або імпортному позначенні.
  3. Весь набір символів здійснюється без пробілів.                     
  4. При пошуку клинового пасу введіть у віконце пошуку на англійській мові літеру профілю ременя (Z, A, B, C, D), поставте дефіс (-) і введіть довжину пасу в міліметрах.
  5. Приклад при пошуку сальника: 17х32х7, де «х» - англійська маленька літера «х» (ікс),  17 - діаметр посадочного місця сальника на валу, 32 - зовнішній діаметр сальника, 7 - висота сальника.
  6. При пошуку стопорних кілець наберіть літеру Z (якщо кільце одягається на вал) та наберіть діаметр вала в міліметрах або W (якщо кільце вставляється у втулку) та наберіть діаметр втулки в міліметрах.

за розмірами

Внутрішній діаметр, мм:
Від до
Зовнішній діаметр, мм:
Від до
Висота(ширина), мм:
Від до
Ціни актуальні на 23.01.2025

Підшипник 607 ZZ

Підшипник 607 ZZ відноситься до радіальних кулькових, які є універсальними, нероз'ємними і складаються з цілісних зовнішнього і внутрішнього кілець, кульок і сепаратора. Ці підшипники, які мають просту конструкцію, надійні в експлуатації і прості в обслуговуванні. Доступні в однорядном і двухрядном, в закритому і відкритому конструкційному виконанні. Через особливості виробничого процесу відкриті підшипники можуть мати виточки в зовнішньому кільці для ущільнень або кришок. Внаслідок низького крутного моменту тертя, радиальні шарикопідшипники підходять для високих швидкостей.

 Завдяки геометрії доріжок кочення і кульок, які використовуються в якості елементів кочення, кулькові підшипники можуть витримувати осьові навантаження в обох напрямках, а також радіальні навантаження.

Компенсація кутових перекосів (само-встановлення) однорядних радіальних шарикопідшипників обмежена, тому установка підшипників повинна бути досить точною. Зсув кілець може привести до несприятливих наслідків руху кульок і викличе додаткові навантаження на підшипник, що скоротить його термін служби. Для того, щоб зберегти ці навантаження на низькому рівні, дозволяються тільки малі кути регулювання (в залежності від навантаження), а саме, середньому від 4 'до 10'. Завдяки своїй внутрішній конструкції, дворядні радіальні кулькові підшипники не можуть само- встановлюватися. При використанні цих підшипників, отже, перекоси не припустимі.

  Однорядні радіальні шарикопідшипники є найбільш часто використовуваним типом підшипників кочення. Вони виробляються в численних розмірах і різноманітних конструкціях і особливо економічні.

  Радіальні шарикопідшипники з суфіксом 2Z мають щілинні ущільнення з обох сторін і придатні до високих швидкостей, а також змащуються високоякісним мастилом і змащені на весь термін. Їх можна використовувати від -30 ° C до +120 ° C.

  У радіальних шарикопідшипниках без суфікса матеріалу сепаратора, сепаратор виготовлений з листової сталі. Якщо сепаратор виготовлений з латуні, армованого скловолокном поліаміду або інших відмінних від листової сталі матеріалів, то в позначенні підшипника ставитися відповідний суфікс, який у кожного виробника свій.

 Деякі з виробників підшипника 607Z 607-2Z SKF , 607.ZZ SNR , 607 ZZ FBJ , 607-2ZR ZVL , 607 2Z ZKL , 607 Z FLT607-ZZ CX , 80017 ГОСТ .
  Наш канал на Ютуб доповнить багаж Ваших знань про різноманітність підшипникової продукції, зокрема о 607-2Z SKF. 

Эскиз подшипника 607ZZ

Розміри і технічні характеристики  
Внутрішній діаметр підшипника d, мм
7
Зовнішній діаметр підшипника D, мм
19
Висота (ширина) підшипника B, мм
6
Вантажопідйомність підшипника динамічна C, кН
1,72
Вантажопідйомність підшипника статична Co, кН 0,62
Гранична частота обертання при пластичному мастилі nпл, об/хв
34000
Гранична частота обертання при рідкому мастилі nж, об/хв
40000
Маса m, кг
0,008
 

Всі статті

Останні статті

A&S Automotive Solutions: Нові підшипники для легкових автомобілів від Fersa Group

Ущільнення SKF HMSA10 RG: Надійний захист для обладнання

У сучасному промисловому виробництві надійність та довговічність обладнання відіграють ключову роль. Одним із ключових компонентів, що забезпечують безперебійну роботу механізмів, є ущільнення. Компанія SKF розробила нове покоління манжетних ущільнень HMSA10 V, які відповідають найвищим стандартам якості та ефективності.

Сучасна логістика неможлива без вантажних перевезень, а ключовим елементом цих перевезень є напівпричіп. Його унікальна конструкція, що дозволяє розподіляти навантаження між тягачом та самим напівпричепом, зробила його незамінним інструментом для транспортування різних вантажів на будь-які відстані. У цій статті ми розглянемо особливості конструкції напівпричепів, сфокусувавшись на механізмі зсувного даху та ролі підшипників у роботі.