Підшипник 6309 N. Аналог по ГОСТ 50309. Підшипник 6309 з канавкою / проточкою під стопорне кільце
Підшипник 6309 N - однорядний кульковий радіальний. Сприймає навантаження, спрямовані перпендикулярно осі вала. Відкритий, внутрішня порожнина не захищена від потрапляння дрібного сміття, пилу і вологи. Стандартна кількість кульок - 8 штук. Відмінною особливістю є наявність канавки по зовнішньому кільцю, яка використовується для установки стопорного кільця. Її також називають проточкою, вона застосовується для надійної фіксації підшипника на валу.
Аналог підшипника в ГОСТ - 50309.
У продажу є продукція різних цінових категорій. Якість прямо пропорційна ціні. Підшипники середньої категорії, такі як СХ Польща или ХАРП Україна, обре показують себе в вузлах з малими і середніми навантаженнями і швидкостями обертання. При установці в вузли високою відповідальністю, в імпортну техніку або під високі навантаження рекомендується вибирати більш дорогі бренди - ZKL Чехія и KINEX Словачинна.
Розміри і основні характеристики підшипника:
Внутрішній діаметр d - 45 мм;
Зовнішній діаметр D - 100 мм;
Висота / ширина підшипника B - 25 мм;
Маса m - 0,828 кг;
Гранична частота обертання в пластичному мастилі nпл - 7100 об / хв;
Гранична частота обертання в рідкому мастилі nпл - 8400 об / хв;
Вантажопідйомність в динаміці С - 52,8 кН;
Вантажопідйомність в статиці Со - 31,7 кН.
Підшипник застосовується в основному в вантажівках: БелАЗ (549, 7509, 7519, 75211) - в коробці передач, БелАЗ 7420 - в вентиляторі-редукторі приводу, ГАЗ (66, 66-01, 66-02, 66-04, 66-05 , 66-11, 66-12). Також є частиною вузла задніх опор обох валів знижених передач тракторів МТЗ 100 і 102. Ставиться в двигунах машин-тягачів КЗКТ. Використовується відразу в декількох ключових вузлах комбайнів Дон і Нива: редуктори підсилювача і живлення, коробки діапазонів.
Підшипник 6309 N - одна з варіацій підшипника 6309 відкритого. Також існують інші варіанти виконання:
6309 C3 - відкритий з тепловим зазором класу С3;
6309M або його аналог по ГОСТ 309Л - відкритий з латунним сепаратором;
6309z або 60309 - закритий з одного боку металевою кришкою;
6309 ZZ або 80309 - закритий металевими шайбами з обох сторін;
6309 zz c3 або 80309-70 - закритий з двох сторін шайбами і з тепловим зазором С3;
6309 2RS або 180309 - закритий з двох сторін пластиковими заглушками;
6309 2rs c3 або 180309-70 - закритий гумовими кришками з обох боків і з тепловим зазором С3;
6309 ddu nr - з пластиковими кришками, канавкою під стопорне кільце і стопорним кільцем.
На весь асортимент, представлений на даному сайті, вказані ціни, актуальні на момент замовлення. Детальну інформацію про цікаву для вас позицію ви можете дізнатися, зателефонувавши за вказаними номерами. Наші менеджери дадуть відповідь на всі ваші запитання!
Всі статті
Ущільнення SKF HMSA10 RG: Надійний захист для обладнання
У сучасному промисловому виробництві надійність та довговічність обладнання відіграють ключову роль. Одним із ключових компонентів, що забезпечують безперебійну роботу механізмів, є ущільнення. Компанія SKF розробила нове покоління манжетних ущільнень HMSA10 V, які відповідають найвищим стандартам якості та ефективності.
Сучасна логістика неможлива без вантажних перевезень, а ключовим елементом цих перевезень є напівпричіп. Його унікальна конструкція, що дозволяє розподіляти навантаження між тягачом та самим напівпричепом, зробила його незамінним інструментом для транспортування різних вантажів на будь-які відстані. У цій статті ми розглянемо особливості конструкції напівпричепів, сфокусувавшись на механізмі зсувного даху та ролі підшипників у роботі.