33213 чи 2007213
Підшипник 33213 - роликовий конічний однорядний. Внутрішня обойма зі зблокованими на сепараторі роликами, зовнішня знімна обойма з доріжкою під тіла кочення. Тіла кочення - ролики. Розрахований під більш великі навантаження, в порівнянні з кульковим підшипником аналогічного розміру. Має наступні габарити (внутрішній діаметр х зовнішній діаметр х ширина в зборі) 65 х 120 х 41 мм. Застосовується в ступицах вантажівок і автомобілів.
Маркування підшипника наноситься на внутрішнє і / або зовнішнє кільце. Найчастіше при нанесенні використовується метод електротравленія. У завісімотсі від виробника, можливі такі варіанти маркування:
- 33213C - KFLT (Польща)
- 33213-A - CХ (Польща)
- 33213F - FERSA (Іспанія)
- SET1113 (X33213-Y33213) - Timken (США)
- 33213JR - Koyo (Японія)
За співвідношенням ціни і якості найбільш оптимальним варіантом є продукція вітчизняного виробника, заводу SKF-UA (колишній LBP). Всі деталі підшипників виробляються безпосередньо на заводі, тому використання дешевих китайських запчастин повністю виключено. Це гарантує надійність складання і високу якість підшипника вцілому. Підшипник маркується як BT1-0517 (33213) UA G FOR TRAILER SKF.
Довідник підшипників дає наступні характеристики і розміри:
Внутрішній діаметр d - 65 мм;
Зовнішній діаметр D - 120 мм;
Ширина в зборі T - 41 мм;
Ширина внутрішнього кільця В - 41 мм;
Ширина зовнішнього кільця С - 32 мм.
Вантажопідйомність динамічна С - 194 кН;
Вантажопідйомність статична Со - 270 кН;
Гранична частота обертання при пластичному мастилі nпл - 2800 об/мин;
Гранична частота обертання при рідкому мастилі nж - 3800 об/мин;
Маса m - 2,05 кг;
Температура експлуатації -40оС...+120оС.
Підшипник застосовується в наступних вузлах машин (дані по SKF):
MERCEDES-BENZ: LK, 1100 Ser; LK, 1200 Ser; LK, 1300 Ser; LK, 1400 Ser; ATEGO, 900 Ser; ATEGO, 1000 Ser; ATEGO, 1200, 1300, 1500 Ser;
MERCEDES-BENZ ”Baumuster”: 730.006-.010; 730.016-.019; 730.022; 730.052; 730.056-.060;
RENAULT: C 260/280/290 (6x4); C 300/340 TI (6x4); CLR 230; G 200; G 210.
Всі статті
Вітаємо всіх любителів та професіоналів у світі підшипників! Ми продовжуємо нашу серію статей, присвячених мініатюрним вальницям, і сьогодні сфокусуємося на одному з найпоширеніших та найуніверсальніших розмірів – підшипнику 608-2RS.
У нашій серії статей про мініатюрні вальниці ми вже познайомилися з 607 ZZ. Сьогодні черга дійшла до їхнього "родича", який поєднує в собі компактність та підвищену герметичність – кулькового радіального підшипника 607 2RS. Цей маленький, але потужний компонент незамінний там, де умови експлуатації далекі від ідеальних.
Продовжуючи нашу подорож у світ мініатюрних вальниць, сьогодні ми звернемо увагу на ще одного незамінного трудівника – радіальний кульковий підшипник 607 ZZ.