Пошук

ПРАВИЛА ПОШУКУ НА САЙТІ

  1. Переведіть компьютер на англійську мову.
  2. При пошуку підшипника введіть у віконце пошуку номер підшипника в нашому або імпортному позначенні.
  3. Весь набір символів здійснюється без пробілів.                     
  4. При пошуку клинового пасу введіть у віконце пошуку на англійській мові літеру профілю ременя (Z, A, B, C, D), поставте дефіс (-) і введіть довжину пасу в міліметрах.
  5. Приклад при пошуку сальника: 17х32х7, де «х» - англійська маленька літера «х» (ікс),  17 - діаметр посадочного місця сальника на валу, 32 - зовнішній діаметр сальника, 7 - висота сальника.
  6. При пошуку стопорних кілець наберіть літеру Z (якщо кільце одягається на вал) та наберіть діаметр вала в міліметрах або W (якщо кільце вставляється у втулку) та наберіть діаметр втулки в міліметрах.

за розмірами

Внутрішній діаметр, мм:
Від до
Зовнішній діаметр, мм:
Від до
Висота(ширина), мм:
Від до
Ціни актуальні на 28.11.2025

33213 чи 2007213

Підшипник 33213 - роликовий конічний однорядний. Внутрішня обойма зі зблокованими на сепараторі роликами, зовнішня знімна обойма з доріжкою під тіла кочення. Тіла кочення - ролики. Розрахований під більш великі навантаження, в порівнянні з кульковим підшипником аналогічного розміру. Має наступні габарити (внутрішній діаметр х зовнішній діаметр х ширина в зборі) 65 х 120 х 41 мм. Застосовується в ступицах вантажівок і автомобілів.

Маркування підшипника наноситься на внутрішнє і / або зовнішнє кільце. Найчастіше при нанесенні використовується метод електротравленія. У завісімотсі від виробника, можливі такі варіанти маркування:


За співвідношенням ціни і якості найбільш оптимальним варіантом є продукція вітчизняного виробника, заводу SKF-UA (колишній LBP). Всі деталі підшипників виробляються безпосередньо на заводі, тому використання дешевих китайських запчастин повністю виключено. Це гарантує надійність складання і високу якість підшипника вцілому. Підшипник маркується як BT1-0517 (33213) UA G FOR TRAILER SKF.


Довідник підшипників дає наступні характеристики і розміри:

Внутрішній діаметр d - 65 мм;
Зовнішній діаметр D - 120 мм;
Ширина в зборі T - 41 мм;
Ширина внутрішнього кільця В - 41 мм;
Ширина зовнішнього кільця С - 32 мм.

Вантажопідйомність динамічна С - 194 кН;
Вантажопідйомність статична Со - 270 кН;

Гранична частота обертання при пластичному мастилі nпл - 2800 об/мин;
Гранична частота обертання при рідкому мастилі nж - 3800 об/мин;

Маса m - 2,05 кг;

Температура експлуатації -40оС...+120оС.







  

Підшипник застосовується в наступних вузлах машин (дані по SKF):
MERCEDES-BENZ: LK, 1100 Ser; LK, 1200 Ser; LK, 1300 Ser; LK, 1400 Ser; ATEGO, 900 Ser; ATEGO, 1000 Ser; ATEGO, 1200, 1300, 1500 Ser;
MERCEDES-BENZ ”Baumuster”: 730.006-.010; 730.016-.019; 730.022; 730.052; 730.056-.060;
RENAULT: C 260/280/290 (6x4); C 300/340 TI (6x4); CLR 230; G 200; G 210.


Всі статті

Останні статті

Мініатюрний підшипник 692 ZZ (серія 69хх) є одним із найбільш затребуваних рішень у мікротехніці, де критично важливі мінімальні габарити, висока швидкість обертання та надійний захист від забруднень. Цей підшипник забезпечує стабільну роботу в умовах, де стандартні розміри неприйнятні, гарантуючи плавність руху при мінімальних радіальних навантаженнях.

Вальниця 689 ZZ — це високоточний мініатюрний кульковий підшипник глибокого паза, призначений для застосування у вузлах, де критично важливі мінімальне тертя та можливість роботи на високих швидкостях. Металеві захисні шайби (ZZ) забезпечують ефективний захист від сухих частинок при збереженні динамічних характеристик.

Вальниця 689 2RS є яскравим представником серії 68, відомої своєю тонкостінною конструкцією (Thin Section), яка забезпечує мінімальні габарити при збереженні високої продуктивності. Це двосторонньо герметизований, необслуговуваний компонент, критично важливий для мініатюризації та високоточних застосувань

Ми продовжуємо знайомити вас зі світом високоточних мініатюрних підшипників. Сьогодні у центрі уваги — підшипник 688 ZZ, який є золотим стандартом надійності для малогабаритних механізмів