Пошук

ПРАВИЛА ПОШУКУ НА САЙТІ

  1. Переведіть компьютер на англійську мову.
  2. При пошуку підшипника введіть у віконце пошуку номер підшипника в нашому або імпортному позначенні.
  3. Весь набір символів здійснюється без пробілів.                     
  4. При пошуку клинового пасу введіть у віконце пошуку на англійській мові літеру профілю ременя (Z, A, B, C, D), поставте дефіс (-) і введіть довжину пасу в міліметрах.
  5. Приклад при пошуку сальника: 17х32х7, де «х» - англійська маленька літера «х» (ікс),  17 - діаметр посадочного місця сальника на валу, 32 - зовнішній діаметр сальника, 7 - висота сальника.
  6. При пошуку стопорних кілець наберіть літеру Z (якщо кільце одягається на вал) та наберіть діаметр вала в міліметрах або W (якщо кільце вставляється у втулку) та наберіть діаметр втулки в міліметрах.

за розмірами

Внутрішній діаметр, мм:
Від до
Зовнішній діаметр, мм:
Від до
Висота(ширина), мм:
Від до
Ціни актуальні на 07.11.2025

33213 чи 2007213

Підшипник 33213 - роликовий конічний однорядний. Внутрішня обойма зі зблокованими на сепараторі роликами, зовнішня знімна обойма з доріжкою під тіла кочення. Тіла кочення - ролики. Розрахований під більш великі навантаження, в порівнянні з кульковим підшипником аналогічного розміру. Має наступні габарити (внутрішній діаметр х зовнішній діаметр х ширина в зборі) 65 х 120 х 41 мм. Застосовується в ступицах вантажівок і автомобілів.

Маркування підшипника наноситься на внутрішнє і / або зовнішнє кільце. Найчастіше при нанесенні використовується метод електротравленія. У завісімотсі від виробника, можливі такі варіанти маркування:


За співвідношенням ціни і якості найбільш оптимальним варіантом є продукція вітчизняного виробника, заводу SKF-UA (колишній LBP). Всі деталі підшипників виробляються безпосередньо на заводі, тому використання дешевих китайських запчастин повністю виключено. Це гарантує надійність складання і високу якість підшипника вцілому. Підшипник маркується як BT1-0517 (33213) UA G FOR TRAILER SKF.


Довідник підшипників дає наступні характеристики і розміри:

Внутрішній діаметр d - 65 мм;
Зовнішній діаметр D - 120 мм;
Ширина в зборі T - 41 мм;
Ширина внутрішнього кільця В - 41 мм;
Ширина зовнішнього кільця С - 32 мм.

Вантажопідйомність динамічна С - 194 кН;
Вантажопідйомність статична Со - 270 кН;

Гранична частота обертання при пластичному мастилі nпл - 2800 об/мин;
Гранична частота обертання при рідкому мастилі nж - 3800 об/мин;

Маса m - 2,05 кг;

Температура експлуатації -40оС...+120оС.







  

Підшипник застосовується в наступних вузлах машин (дані по SKF):
MERCEDES-BENZ: LK, 1100 Ser; LK, 1200 Ser; LK, 1300 Ser; LK, 1400 Ser; ATEGO, 900 Ser; ATEGO, 1000 Ser; ATEGO, 1200, 1300, 1500 Ser;
MERCEDES-BENZ ”Baumuster”: 730.006-.010; 730.016-.019; 730.022; 730.052; 730.056-.060;
RENAULT: C 260/280/290 (6x4); C 300/340 TI (6x4); CLR 230; G 200; G 210.


Всі статті

Останні статті

Підшипник 688 2RS є одним із найпоширеніших представників мініатюрних підшипників кочення. Попри свої невеликі розміри, він відіграє ключову роль у забезпеченні точності, швидкості та надійності роботи багатьох сучасних пристроїв: від побутової електроніки до високоточних приладів

Ми продовжуємо нашу серію статей, присвячену світові мініатюрних підшипників. Сьогодні наш герой — один із найпопулярніших представників тонкостінних радіальних кулькових підшипників — 687 2RS.

На нашому складі VPK-PODSHIPNIK ви завжди знайдете 687 ZZ в широкому асортименті брендів, включаючи японську точність EZO, бездоганну якість SKF, надійність CRAFT та рішення від інших перевірених виробників

Ласкаво просимо до нашої серії статей, присвяченій світові мініатюрних підшипників! На сайті VPK-PODSHIPNIK ми підтримуємо величезний асортимент цієї критично важливої продукції від провідних світових виробників, щоб забезпечити потреби інженерів та майстрів. Сьогодні ми сфокусуємося на одній із найпопулярніших і найбільш затребуваних моделей — 686 2RS.