33213 чи 2007213
Підшипник 33213 - роликовий конічний однорядний. Внутрішня обойма зі зблокованими на сепараторі роликами, зовнішня знімна обойма з доріжкою під тіла кочення. Тіла кочення - ролики. Розрахований під більш великі навантаження, в порівнянні з кульковим підшипником аналогічного розміру. Має наступні габарити (внутрішній діаметр х зовнішній діаметр х ширина в зборі) 65 х 120 х 41 мм. Застосовується в ступицах вантажівок і автомобілів.
Маркування підшипника наноситься на внутрішнє і / або зовнішнє кільце. Найчастіше при нанесенні використовується метод електротравленія. У завісімотсі від виробника, можливі такі варіанти маркування:
- 33213C - KFLT (Польща)
- 33213-A - CХ (Польща)
- 33213F - FERSA (Іспанія)
- SET1113 (X33213-Y33213) - Timken (США)
- 33213JR - Koyo (Японія)
За співвідношенням ціни і якості найбільш оптимальним варіантом є продукція вітчизняного виробника, заводу SKF-UA (колишній LBP). Всі деталі підшипників виробляються безпосередньо на заводі, тому використання дешевих китайських запчастин повністю виключено. Це гарантує надійність складання і високу якість підшипника вцілому. Підшипник маркується як BT1-0517 (33213) UA G FOR TRAILER SKF.

Довідник підшипників дає наступні характеристики і розміри:
Внутрішній діаметр d - 65 мм;
Зовнішній діаметр D - 120 мм;
Ширина в зборі T - 41 мм;
Ширина внутрішнього кільця В - 41 мм;
Ширина зовнішнього кільця С - 32 мм.
Вантажопідйомність динамічна С - 194 кН;
Вантажопідйомність статична Со - 270 кН;
Гранична частота обертання при пластичному мастилі nпл - 2800 об/мин;
Гранична частота обертання при рідкому мастилі nж - 3800 об/мин;
Маса m - 2,05 кг;
Температура експлуатації -40оС...+120оС.

Підшипник застосовується в наступних вузлах машин (дані по SKF):
MERCEDES-BENZ: LK, 1100 Ser; LK, 1200 Ser; LK, 1300 Ser; LK, 1400 Ser; ATEGO, 900 Ser; ATEGO, 1000 Ser; ATEGO, 1200, 1300, 1500 Ser;
MERCEDES-BENZ ”Baumuster”: 730.006-.010; 730.016-.019; 730.022; 730.052; 730.056-.060;
RENAULT: C 260/280/290 (6x4); C 300/340 TI (6x4); CLR 230; G 200; G 210.
Всі статті
695 ZZ — це один із найбільш затребуваних представників серії мініатюрних радіальних кулькових підшипників. Завдяки компактним габаритам та здатності працювати на надвисоких обертах, цей типорозмір став базовим для сучасної прецизійної техніки. Маркування ZZ (або 2Z) вказує на наявність двох захисних металевих шайб, що надійно утримують мастило всередині та захищають вузол від пилу.
Сьогодні ми детально розглянемо підшипник 694 2RS, що демонструє поєднання компактності та надійного захисту. Це один з найбільш затребуваних мініатюрних підшипників для високоточного обладнання.
Підшипник 694 ZZ є ключовим елементом у класі мініатюрних кулькових підшипників (серія 69x, тонкостінна). Він призначений для роботи в умовах високих швидкостей та забезпечує мінімальне тертя і високу точність обертання у компактних вузлах.
