Пошук

ПРАВИЛА ПОШУКУ НА САЙТІ

  1. Переведіть компьютер на англійську мову.
  2. При пошуку підшипника введіть у віконце пошуку номер підшипника в нашому або імпортному позначенні.
  3. Весь набір символів здійснюється без пробілів.                     
  4. При пошуку клинового пасу введіть у віконце пошуку на англійській мові літеру профілю ременя (Z, A, B, C, D), поставте дефіс (-) і введіть довжину пасу в міліметрах.
  5. Приклад при пошуку сальника: 17х32х7, де «х» - англійська маленька літера «х» (ікс),  17 - діаметр посадочного місця сальника на валу, 32 - зовнішній діаметр сальника, 7 - висота сальника.
  6. При пошуку стопорних кілець наберіть літеру Z (якщо кільце одягається на вал) та наберіть діаметр вала в міліметрах або W (якщо кільце вставляється у втулку) та наберіть діаметр втулки в міліметрах.

за розмірами

Внутрішній діаметр, мм:
Від до
Зовнішній діаметр, мм:
Від до
Висота(ширина), мм:
Від до
Ціни актуальні на 23.01.2025

Зберігання та змащення підшипників

Правильне використання підшипників

Тіла кочення підшипників створюються високоточними елементами, які вимагають зберігання і використання точно згідно їх плану.

Правильне зберігання і використання до, під час, і після установки дуже важливі, тому що будь-яке засмічення підшипника істотно скорочує термін його служби.

Підшипники слід зберігати в чистому і сухому приміщенні, поклавши їх на велику сторону. Розташувавши таким чином, шанси їх брінелліровання або пошкодження через падіння істотно знижуються.

Підшипники повинні залишатися в їх оригінальній упаковці до установки. На цілому монтажному майданчику повинні бути відсутні джерела забруднення. Верстати, інструменти, одяг і руки повинні бути очищені від бруду і пилу, які потенційно можуть пошкодити підшипник.

Механіки, які будуть безпосередньо здійснювати установку підшипників, повинні носити гумові рукавички. Це допоможе уникнути потрапляння олії зі шкіри, яке може забруднити поверхню підшипника і привести до подальшої корозії. У разі відсутності рукавичок, слід стежити за чистотою і сухістю рук.

Під час установки потрібна чистота не тільки підшипника, а й вала, корпуса, щоб зберегти працездатність пристроїв. Сміття на валу або корпусі, може потрапити в місце установки підшипника, і завадити його посадці. Забруднення в подальшій роботі може переміщатися і приводити до розхитування підшипника у пазах.

Так само, забруднення у корпусі може стати причиною швидкого зносу підшипника.

Мастило

Антифрикційні підшипники повинні бути змазані для попередження контактів металу з металом між елементами кочення, доріжками кочення і утримувачами.

В добавок, мастило захищає підшипник від корозії і зносу, допомагає розсіювати тепло, і знижує шум підшипника. Досить змащений підшипник має найбільше шансів відслужити свій повний термін служби.

Ручне пакування конічного роликового підшипника

Ручне пакування - це один з методів змащення конічного роликового підшипника. Нижче ми опишемо процес ручного пакування підшипника:

1) Механік повинен очистити і висушити руки або одягнути чисті гумові рукавички;

2) Розташуйте мастило розміром з волоський горіх у долоні;

3) Використовуючи іншу руку, пропустіть великим кінцем підшипник в мастило. Таким чином, ви розташуєте мастило між кульками, кліткою і конусом;

4) Почніть обертати конус, опускаючи в мастило, поки воно не розмажеться рівномірно до самого вузького кінця підшипника;

5) Витріть надлишок зовні конуса;

6) Додаткове мастило може бути додане у корпус в залежності від вимог щодо застосування;

Використання механічного лубрикатора

Використання механічного лубрикатора для конусного роликового підшипника є ще одним методом змащення. Нижче ми опишемо процес при використанні механічного лубрикатора:

1) Механік повинен очистити і висушити руки або одягнути чисті гумові рукавички;

2) Розташуйте конус підшипника (меншим кінцем вниз) в мастильну воронку лубрикатора;

3) З'єднайте більший отвір конуса підшипника відповідно до конусного фіксатора;

4) Твердо натисніть вниз конічний фіксатор. Це дозволить мастилу рухатися між кульками, кліткою і конусом підшипника;

5) Витріть надлишок мастила зовні корпусу підшипника.


Всі статті

Останні статті

A&S Automotive Solutions: Нові підшипники для легкових автомобілів від Fersa Group

Ущільнення SKF HMSA10 RG: Надійний захист для обладнання

У сучасному промисловому виробництві надійність та довговічність обладнання відіграють ключову роль. Одним із ключових компонентів, що забезпечують безперебійну роботу механізмів, є ущільнення. Компанія SKF розробила нове покоління манжетних ущільнень HMSA10 V, які відповідають найвищим стандартам якості та ефективності.

Сучасна логістика неможлива без вантажних перевезень, а ключовим елементом цих перевезень є напівпричіп. Його унікальна конструкція, що дозволяє розподіляти навантаження між тягачом та самим напівпричепом, зробила його незамінним інструментом для транспортування різних вантажів на будь-які відстані. У цій статті ми розглянемо особливості конструкції напівпричепів, сфокусувавшись на механізмі зсувного даху та ролі підшипників у роботі.