Пошук

ПРАВИЛА ПОШУКУ НА САЙТІ

  1. Переведіть компьютер на англійську мову.
  2. При пошуку підшипника введіть у віконце пошуку номер підшипника в нашому або імпортному позначенні.
  3. Весь набір символів здійснюється без пробілів.                     
  4. При пошуку клинового пасу введіть у віконце пошуку на англійській мові літеру профілю ременя (Z, A, B, C, D), поставте дефіс (-) і введіть довжину пасу в міліметрах.
  5. Приклад при пошуку сальника: 17х32х7, де «х» - англійська маленька літера «х» (ікс),  17 - діаметр посадочного місця сальника на валу, 32 - зовнішній діаметр сальника, 7 - висота сальника.
  6. При пошуку стопорних кілець наберіть літеру Z (якщо кільце одягається на вал) та наберіть діаметр вала в міліметрах або W (якщо кільце вставляється у втулку) та наберіть діаметр втулки в міліметрах.

за розмірами

Внутрішній діаметр, мм:
Від до
Зовнішній діаметр, мм:
Від до
Висота(ширина), мм:
Від до
Ціни актуальні на 20.07.2025

Зберігання та змащення підшипників

Правильне використання підшипників

Тіла кочення підшипників створюються високоточними елементами, які вимагають зберігання і використання точно згідно їх плану.

Правильне зберігання і використання до, під час, і після установки дуже важливі, тому що будь-яке засмічення підшипника істотно скорочує термін його служби.

Підшипники слід зберігати в чистому і сухому приміщенні, поклавши їх на велику сторону. Розташувавши таким чином, шанси їх брінелліровання або пошкодження через падіння істотно знижуються.

Підшипники повинні залишатися в їх оригінальній упаковці до установки. На цілому монтажному майданчику повинні бути відсутні джерела забруднення. Верстати, інструменти, одяг і руки повинні бути очищені від бруду і пилу, які потенційно можуть пошкодити підшипник.

Механіки, які будуть безпосередньо здійснювати установку підшипників, повинні носити гумові рукавички. Це допоможе уникнути потрапляння олії зі шкіри, яке може забруднити поверхню підшипника і привести до подальшої корозії. У разі відсутності рукавичок, слід стежити за чистотою і сухістю рук.

Під час установки потрібна чистота не тільки підшипника, а й вала, корпуса, щоб зберегти працездатність пристроїв. Сміття на валу або корпусі, може потрапити в місце установки підшипника, і завадити його посадці. Забруднення в подальшій роботі може переміщатися і приводити до розхитування підшипника у пазах.

Так само, забруднення у корпусі може стати причиною швидкого зносу підшипника.

Мастило

Антифрикційні підшипники повинні бути змазані для попередження контактів металу з металом між елементами кочення, доріжками кочення і утримувачами.

В добавок, мастило захищає підшипник від корозії і зносу, допомагає розсіювати тепло, і знижує шум підшипника. Досить змащений підшипник має найбільше шансів відслужити свій повний термін служби.

Ручне пакування конічного роликового підшипника

Ручне пакування - це один з методів змащення конічного роликового підшипника. Нижче ми опишемо процес ручного пакування підшипника:

1) Механік повинен очистити і висушити руки або одягнути чисті гумові рукавички;

2) Розташуйте мастило розміром з волоський горіх у долоні;

3) Використовуючи іншу руку, пропустіть великим кінцем підшипник в мастило. Таким чином, ви розташуєте мастило між кульками, кліткою і конусом;

4) Почніть обертати конус, опускаючи в мастило, поки воно не розмажеться рівномірно до самого вузького кінця підшипника;

5) Витріть надлишок зовні конуса;

6) Додаткове мастило може бути додане у корпус в залежності від вимог щодо застосування;

Використання механічного лубрикатора

Використання механічного лубрикатора для конусного роликового підшипника є ще одним методом змащення. Нижче ми опишемо процес при використанні механічного лубрикатора:

1) Механік повинен очистити і висушити руки або одягнути чисті гумові рукавички;

2) Розташуйте конус підшипника (меншим кінцем вниз) в мастильну воронку лубрикатора;

3) З'єднайте більший отвір конуса підшипника відповідно до конусного фіксатора;

4) Твердо натисніть вниз конічний фіксатор. Це дозволить мастилу рухатися між кульками, кліткою і конусом підшипника;

5) Витріть надлишок мастила зовні корпусу підшипника.


Всі статті

Останні статті

Продовжуючи нашу серію оглядів мініатюрних підшипників, ми у ВПК Підшипник раді представити вам підшипник серії 679. Цей компонент є незамінним для інженерних рішень, де критично важливі мінімальні габарити та висока точність. Ми поповнили наш асортимент різноманітними варіантами підшипників 679 від провідних світових брендів, щоб задовольнити найвибагливіші потреби вашого обладнання.

Сьогодні ми у ВПК Підшипник представляємо вашій увазі детальний огляд та асортимент підшипників серії 672 — справжніх "невидимих героїв" сучасної техніки. Ці крихітні, але неймовірно важливі компоненти тепер доступні у нас в різних виконаннях від провідних світових брендів!

Ми продовжуємо нашу серію статей, присвячених мініатюрним вальницям, які є невід'ємною частиною багатьох сучасних механізмів. Сьогодні в центрі уваги – надійний та універсальний підшипник 609 ZZ, доступний для замовлення у ВПК Підшипник.

Ми продовжуємо наше захоплююче занурення у світ мініатюрних підшипників! Сьогодні на порядку денному — справжній гігант серед малюків, підшипник 609 2RS. Так-так, ви не дочули, "гігант" та "мініатюрний" в одному реченні, і це не оксюморон!