Пошук

ПРАВИЛА ПОШУКУ НА САЙТІ

  1. Переведіть компьютер на англійську мову.
  2. При пошуку підшипника введіть у віконце пошуку номер підшипника в нашому або імпортному позначенні.
  3. Весь набір символів здійснюється без пробілів.                     
  4. При пошуку клинового пасу введіть у віконце пошуку на англійській мові літеру профілю ременя (Z, A, B, C, D), поставте дефіс (-) і введіть довжину пасу в міліметрах.
  5. Приклад при пошуку сальника: 17х32х7, де «х» - англійська маленька літера «х» (ікс),  17 - діаметр посадочного місця сальника на валу, 32 - зовнішній діаметр сальника, 7 - висота сальника.
  6. При пошуку стопорних кілець наберіть літеру Z (якщо кільце одягається на вал) та наберіть діаметр вала в міліметрах або W (якщо кільце вставляється у втулку) та наберіть діаметр втулки в міліметрах.

за розмірами

Внутрішній діаметр, мм:
Від до
Зовнішній діаметр, мм:
Від до
Висота(ширина), мм:
Від до
Ціни актуальні на 18.05.2025

Зберігання та змащення підшипників

Правильне використання підшипників

Тіла кочення підшипників створюються високоточними елементами, які вимагають зберігання і використання точно згідно їх плану.

Правильне зберігання і використання до, під час, і після установки дуже важливі, тому що будь-яке засмічення підшипника істотно скорочує термін його служби.

Підшипники слід зберігати в чистому і сухому приміщенні, поклавши їх на велику сторону. Розташувавши таким чином, шанси їх брінелліровання або пошкодження через падіння істотно знижуються.

Підшипники повинні залишатися в їх оригінальній упаковці до установки. На цілому монтажному майданчику повинні бути відсутні джерела забруднення. Верстати, інструменти, одяг і руки повинні бути очищені від бруду і пилу, які потенційно можуть пошкодити підшипник.

Механіки, які будуть безпосередньо здійснювати установку підшипників, повинні носити гумові рукавички. Це допоможе уникнути потрапляння олії зі шкіри, яке може забруднити поверхню підшипника і привести до подальшої корозії. У разі відсутності рукавичок, слід стежити за чистотою і сухістю рук.

Під час установки потрібна чистота не тільки підшипника, а й вала, корпуса, щоб зберегти працездатність пристроїв. Сміття на валу або корпусі, може потрапити в місце установки підшипника, і завадити його посадці. Забруднення в подальшій роботі може переміщатися і приводити до розхитування підшипника у пазах.

Так само, забруднення у корпусі може стати причиною швидкого зносу підшипника.

Мастило

Антифрикційні підшипники повинні бути змазані для попередження контактів металу з металом між елементами кочення, доріжками кочення і утримувачами.

В добавок, мастило захищає підшипник від корозії і зносу, допомагає розсіювати тепло, і знижує шум підшипника. Досить змащений підшипник має найбільше шансів відслужити свій повний термін служби.

Ручне пакування конічного роликового підшипника

Ручне пакування - це один з методів змащення конічного роликового підшипника. Нижче ми опишемо процес ручного пакування підшипника:

1) Механік повинен очистити і висушити руки або одягнути чисті гумові рукавички;

2) Розташуйте мастило розміром з волоський горіх у долоні;

3) Використовуючи іншу руку, пропустіть великим кінцем підшипник в мастило. Таким чином, ви розташуєте мастило між кульками, кліткою і конусом;

4) Почніть обертати конус, опускаючи в мастило, поки воно не розмажеться рівномірно до самого вузького кінця підшипника;

5) Витріть надлишок зовні конуса;

6) Додаткове мастило може бути додане у корпус в залежності від вимог щодо застосування;

Використання механічного лубрикатора

Використання механічного лубрикатора для конусного роликового підшипника є ще одним методом змащення. Нижче ми опишемо процес при використанні механічного лубрикатора:

1) Механік повинен очистити і висушити руки або одягнути чисті гумові рукавички;

2) Розташуйте конус підшипника (меншим кінцем вниз) в мастильну воронку лубрикатора;

3) З'єднайте більший отвір конуса підшипника відповідно до конусного фіксатора;

4) Твердо натисніть вниз конічний фіксатор. Це дозволить мастилу рухатися між кульками, кліткою і конусом підшипника;

5) Витріть надлишок мастила зовні корпусу підшипника.


Всі статті

Останні статті

Мініатюрна міць: досліджуємо підшипник 606 ZZ У світі високих технологій та компактних рішень мініатюрні підшипники відіграють ключову роль, забезпечуючи плавне та надійне обертання у найрізноманітніших пристроях. Сьогодні ми докладно розглянемо один із яскравих представників цього класу – кульковий радіальний підшипник 606 ZZ.

Підшипник з позначенням 605 – це ще один представник сімейства мініатюрних радіальних кулькових підшипників, трохи більший за 604-й, але все ще володіє компактними розмірами та широким спектром застосувань. Його використовують у вузлах, де потрібне надійне обертання за умов обмеженого простору. Особливу увагу заслуговує різноманітність виконань за матеріалами та типами захисту, що робить його універсальним рішенням для різних умов експлуатації.

Підшипник з позначенням 604 є ще одним представником сімейства мініатюрних радіальних шарикових підшипників, дещо більшим за 603-й, але все ще зберігає свою компактність та універсальність. Його використовують у вузлах, де потрібне надійне обертання в умовах обмеженого простору. Особливу увагу заслуговують його закриті версії: 604 ZZ (з металевими шайбами) та 604 2RS (з гумовими ущільненнями), що забезпечують різний рівень захисту від зовнішніх впливів.

Підшипник з позначенням 603 є ще одним поширеним типом мініатюрного радіального кулькового підшипника, трохи більший за розмірами, ніж його "молодший брат" 602, але зберігає при цьому компактність і універсальність. Він знаходить широке застосування у вузлах, де потрібне надійне обертання при обмеженому просторі. На особливу увагу заслуговує його закрита версія 603 ZZ, що забезпечує додатковий захист від зовнішніх впливів.