Комбіновані радіально- упорні кулькопідшипники з голчастими роликами NKIB 5911
Комбіновані радіально-упорні кулькопідшипники з голчастими роликами NKIB5911-XL, упорна частина двостороннього дії. Підшипники NKIB можуть сприймати осьові навантаження в обох напрямках і використовуються в якості опорних або напівпозиціонуючих підшипників, підшипники NKIB мають одне вузьке внутрішнє кільце і одне широке внутрішнє кільце. Осьовий підшипниковий компонент має поліамідний кульковий сепаратор. У точці, де з'єднуються внутрішні кільця, є плече з обох сторін, необхідне для складання кульок і сепаратора. В результаті ці підшипники також підходять для підтримки осьових навантажень, які чергуються в напрямку. Підшипники орієнтують вал з осьовим зазором 0,08 мм до 0,25 мм. Широке і вузьке внутрішнє кільце повинні бути в осьовому напрямку притиснуті один до одного. Вузьке внутрішнє кільце має більший діаметр отвору. Це призводить до завадостійкості. Підшипники NKIB можуть змащуватися мастилом або маслом. Для змащення зовнішнє кільце має мастильну канавку і отвір для змащування.
Всі статті
Ущільнення SKF HMSA10 RG: Надійний захист для обладнання
У сучасному промисловому виробництві надійність та довговічність обладнання відіграють ключову роль. Одним із ключових компонентів, що забезпечують безперебійну роботу механізмів, є ущільнення. Компанія SKF розробила нове покоління манжетних ущільнень HMSA10 V, які відповідають найвищим стандартам якості та ефективності.
Сучасна логістика неможлива без вантажних перевезень, а ключовим елементом цих перевезень є напівпричіп. Його унікальна конструкція, що дозволяє розподіляти навантаження між тягачом та самим напівпричепом, зробила його незамінним інструментом для транспортування різних вантажів на будь-які відстані. У цій статті ми розглянемо особливості конструкції напівпричепів, сфокусувавшись на механізмі зсувного даху та ролі підшипників у роботі.