Підшипник LM67048/10
Підшипник LM67048/10 бренду VBF є роликовим конічним, тобто, розрахований на комбіновані навантаження, тобто на радіальні і осьові впливи водночас. Таким чином, він може застосовуватися в машинах, наприклад, як ступичний підшипник легкових автомобілів. Сепаратор зроблений з листової сталі. Тип підшипника дозволяє внутрішнє кільце, сепаратор і ролики встановлювати окремо від зовнішнього кільця, такий тип називається роз'ємний підшипник.
Відеоогляд підшипника LM67048 / 10 японської фірми NACHI:
У підшипника є дешевий аналог 7906 китайської марки СР.
У такий же ціновій категорії, як і підшипник lm67048 / 10, знаходяться ще кілька аналогів. Польський підшипник LM 67048/10 бренду CX,і ще польського походження (іншого бренду) FLT lm67048/10/lm67010, ще європейського виробництва - підшипник LM67048/10/LM67010 фірми ZKL, японський підшипник LM67048/10 FBJ, та підшипник 67048 фірми МСВ - всі вони можуть служити аналогами такої якості.
З більш дорогих аналогів існують такі японські аналоги: LM67048/10/LM67010 NTN, LM67048/10/LM 67010 KOYO, LM 67048 R/LM 67010 R NSK; серед них є іспанський аналог бренду FERSA LM67048/10/ або LM6701010/.
Всі статті
Підшипник з позначенням 602 являє собою мініатюрний радіальний кульковий підшипник, що набув широкого поширення завдяки своїм компактним розмірам, універсальності та надійності. Незважаючи на свої скромні габарити, цей тип підшипника відіграє ключову роль у роботі багатьох механізмів, від високоточного промислового обладнання до несподіваних побутових приладів.
Мініатюрні підшипники: дрібні деталі з великим значенням У світі високих технологій та компактних пристроїв мініатюрні підшипники відіграють ключову роль, забезпечуючи плавне та точне обертання у найбільш обмежених просторах. Ці крихітні компоненти, часто непомітні на перший погляд, є невід'ємною частиною безлічі пристроїв, що оточують нас як у повсякденному житті, так і в найскладніших промислових механізмах.
Корпусні підшипники – це готові до встановлення вузли, що складаються з підшипника та корпусу. Вони призначені для підтримки обертових валів та осей у різних механізмах. Завдяки своїй конструкції, корпусні підшипники мають ряд переваг, таких як простота монтажу, висока надійність та здатність компенсувати невеликі перекоси.