Пошук

ПРАВИЛА ПОШУКУ НА САЙТІ

  1. Переведіть компьютер на англійську мову.
  2. При пошуку підшипника введіть у віконце пошуку номер підшипника в нашому або імпортному позначенні.
  3. Весь набір символів здійснюється без пробілів.                     
  4. При пошуку клинового пасу введіть у віконце пошуку на англійській мові літеру профілю ременя (Z, A, B, C, D), поставте дефіс (-) і введіть довжину пасу в міліметрах.
  5. Приклад при пошуку сальника: 17х32х7, де «х» - англійська маленька літера «х» (ікс),  17 - діаметр посадочного місця сальника на валу, 32 - зовнішній діаметр сальника, 7 - висота сальника.
  6. При пошуку стопорних кілець наберіть літеру Z (якщо кільце одягається на вал) та наберіть діаметр вала в міліметрах або W (якщо кільце вставляється у втулку) та наберіть діаметр втулки в міліметрах.

за розмірами

Внутрішній діаметр, мм:
Від до
Зовнішній діаметр, мм:
Від до
Висота(ширина), мм:
Від до
Ціни актуальні на 23.01.2025

Про особливості роликових конічних підшипників дюймових розмірів

Роликові конічні підшипники мають дуже широке поширення. Їх застосовують в механічних передачах і залізничному транспорті. Але найчастіше рядовий споживач стикається з ними при ремонті авто - без роликових конічних підшипників важко уявити собі ступічні вузли автомобілів.

З пошуком необхідного підшипника метричних розмірів (основні параметри якого визначаються в міліметрах, часто цілим числом, хоча можливі й дробові з кроком 0,25 мм) проблем найчастіше не виникає - достатньо знати діаметр посадкового валу, діаметр зовнішньої обойми і висоту підшипника в зборі. Якщо з вимірюванням даних параметрів виникають труднощі, то звертаються до даних, зазначених безпосередньо на самому підшипнику. Він має однакове маркування як на зовнішньої, так і на внутрішній обоймі, відповідно, маючи на руках тільки «половинку» роликового конічного підшипника, ви легко підберете заміну.

Набагато легше заплутатися в дюймовому підшипнику, у якого основні параметри так просто не визначити (розміри важливо знати з точністю до тисячної міліметра). Їх повне маркування - це комбінація двох чисел, розділена дробової рискою: перед рискою вказане маркування внутрішньої обойми, після неї - зовнішньою. Візьмемо підшипник (тут і далі для прикладу беруться підшипники бренду Fersa, Іспанія) LM102949 / LM102910. На його внутрішній обоймі буде вказано LM102949, на зовнішній - LM102910.

Однак, знаючи маркування тільки однієї «половинки» підшипника-дюймовки, ви можете купити абсолютно не той підшипник, який вам потрібен. Якщо взяти внутрішню обойму з маркуванням LM104949, то під неї існують три варіанти зовнішньої: LM104911, LM104912 і JLM104910. Різниця трьох підшипників - в їх розмірах (діаметри зовнішніх обойм і висота в зборі).

Не тільки внутрішня обойма може комплектуватися різними зовнішніми. Розглянемо чотири підшипника: LM29749 / LM29710, LM29748 / LM29710, LM29748 / LM29711 і LM29749 / LM29711. Як видно, чотири різні позиції є комбінаціями двох внутрішніх і двох зовнішніх обойм. В даному випадку, знаючи маркування тільки однієї обойми, неможливо правильно підібрати необхідний підшипник.

Щоб бути абсолютно впевненим у правильності вибору роликового конічного підшипника дюймових розмірів, необхідно знати його повне маркування. В іншому випадку не виключена можливість помилки.

Зручний каталог на сайті компанії ВПК-Підшипник допоможе вам знайти потрібний підшипник, а детальна інформація та фотографії дозволять зробити правильний вибір.


Всі статті

Останні статті

A&S Automotive Solutions: Нові підшипники для легкових автомобілів від Fersa Group

Ущільнення SKF HMSA10 RG: Надійний захист для обладнання

У сучасному промисловому виробництві надійність та довговічність обладнання відіграють ключову роль. Одним із ключових компонентів, що забезпечують безперебійну роботу механізмів, є ущільнення. Компанія SKF розробила нове покоління манжетних ущільнень HMSA10 V, які відповідають найвищим стандартам якості та ефективності.

Сучасна логістика неможлива без вантажних перевезень, а ключовим елементом цих перевезень є напівпричіп. Його унікальна конструкція, що дозволяє розподіляти навантаження між тягачом та самим напівпричепом, зробила його незамінним інструментом для транспортування різних вантажів на будь-які відстані. У цій статті ми розглянемо особливості конструкції напівпричепів, сфокусувавшись на механізмі зсувного даху та ролі підшипників у роботі.