Підшипник 305 закритий
Кульковий підшипник 305 сприймає радіальні навантаження і вважається найпоширенішим типом, тому як активно використовується в автотехніки вітчизняного виробництва, а саме:
- мікроавтобусах «Газель»;
- легкових автомобілів ВАЗ;
- вантажних автомобілів КамАЗ;
- вантажних автомобілях ЗІЛ (в двигуні і рульовому управлінні);
- легкових автомобілях «Москвич»;
- тракторах;
- і інших менш поширених моделях автомобільної промисловості.
Відеоогляд підшипника 305 закритого гумовими ущільнювачами фірми NSK:
Різновиди підшипника даної серії: 50305, 80305, 60305, 180305. Змащувати підшипники 80305 і 180305 не потрібно, так як мастило вже внесли на заводі. Покупців приваблює демократична на підшипник 305 закритий ціна, а також універсальність використання моделі. Підшипники 305 в різних модифікаціях активно застосовуються в багатьох галузях промисловості.

Огляд аналога підшипника 305 - TIMKEN 6305 на каналі
.
Всі статті
Підшипник 695 2RS — це ключовий представник серії мініатюрних радіальних шарикопідшипників, що став базовим стандартом для сучасної мікроелектроніки, робототехніки та точного приладобудування.
695 ZZ — це один із найбільш затребуваних представників серії мініатюрних радіальних кулькових підшипників. Завдяки компактним габаритам та здатності працювати на надвисоких обертах, цей типорозмір став базовим для сучасної прецизійної техніки. Маркування ZZ (або 2Z) вказує на наявність двох захисних металевих шайб, що надійно утримують мастило всередині та захищають вузол від пилу.
Сьогодні ми детально розглянемо підшипник 694 2RS, що демонструє поєднання компактності та надійного захисту. Це один з найбільш затребуваних мініатюрних підшипників для високоточного обладнання.
