Пошук

ПРАВИЛА ПОШУКУ НА САЙТІ

  1. Переведіть компьютер на англійську мову.
  2. При пошуку підшипника введіть у віконце пошуку номер підшипника в нашому або імпортному позначенні.
  3. Весь набір символів здійснюється без пробілів.                     
  4. При пошуку клинового пасу введіть у віконце пошуку на англійській мові літеру профілю ременя (Z, A, B, C, D), поставте дефіс (-) і введіть довжину пасу в міліметрах.
  5. Приклад при пошуку сальника: 17х32х7, де «х» - англійська маленька літера «х» (ікс),  17 - діаметр посадочного місця сальника на валу, 32 - зовнішній діаметр сальника, 7 - висота сальника.
  6. При пошуку стопорних кілець наберіть літеру Z (якщо кільце одягається на вал) та наберіть діаметр вала в міліметрах або W (якщо кільце вставляється у втулку) та наберіть діаметр втулки в міліметрах.

за розмірами

Внутрішній діаметр, мм:
Від до
Зовнішній діаметр, мм:
Від до
Висота(ширина), мм:
Від до
Ціни актуальні на 26.04.2025

Підшипник 6201Z. Аналог ГОСТ 80201. Маркування 6201zz, 6201 2z, 6201 z

Підшипник 6201z за типом є кульковим однорядним з одним рядом тіл кочення. Закритий металевими шайбами. Захищений від попадання пилу, бруду і дрібних частинок, незначною мірою - від контакту з вологою. Також шайби запобігають витіканню мастила в процесі роботи. Додаткове внесення мастильного матеріалу не потрібне, більше того - дана процедура знімає всі гарантії на підшипник і значно скорочує час його роботи.
Аналогом даного підшипника по системі ГОСТ є 80201

Маркування нанесене на металеву кришку (тиснення) та/або на торець внутрішнього/зовнішнього кільця (нанесення методом електроіскри). Можливі різні варіанти, залежно від виробника:

чертеж 80201

Розміри і основні характеристики підшипника:

Внутрішній діаметр d - 12 мм;

Зовнішній діаметр D - 32 мм;

Висота / ширина підшипника B - 10 мм;

Маса m – 0,035 кг;

Гранична частота обертання в пластичному мастилі nпл - 24000 об / хв;

Вантажопідйомність в динаміці С – 6,95 кН;

Вантажопідйомність в статиці Со – 3,1 кН.




Підшипник входить в найбільш застосовувану лінійку серії 62хх. Встановлюється в електроінструмент, різне обладнання, вузли автомобілів, в пантографи трамваїв. Зокрема, знайшов застосування в системі датчиків таких вантажівок як МАЗ 5334, 5 338, 5 558, 509А, 504В, 5 433, 5551, 5322, 55512, 54321, 5549, 5 429, 6 422, 5549, 64224, 64229. Використовується в генераторі ВАЗ-1111 Ока, зчепленні трактора Т150.

Існують також відкриті варіації даного підшипника - 6201 (201 по ГОСТ). Закриті металевими шайбами також можуть мати тепловий зазор під підвищені навантаження - 6201z C3 (80201-70). Замість шайб можуть бути встановлені більш герметичні гумові заглушки - 6201 rs (180201) і поліпшений варіант з тепловим зазором 6201 rs c3 (180201-70).

Всі ціни, вказані на нашому сайті, є дійсними на момент складання замовлення.


Всі статті

Останні статті

Підшипник з позначенням 603 є ще одним поширеним типом мініатюрного радіального кулькового підшипника, трохи більший за розмірами, ніж його "молодший брат" 602, але зберігає при цьому компактність і універсальність. Він знаходить широке застосування у вузлах, де потрібне надійне обертання при обмеженому просторі. На особливу увагу заслуговує його закрита версія 603 ZZ, що забезпечує додатковий захист від зовнішніх впливів.

Підшипник з позначенням 602 являє собою мініатюрний радіальний кульковий підшипник, що набув широкого поширення завдяки своїм компактним розмірам, універсальності та надійності. Незважаючи на свої скромні габарити, цей тип підшипника відіграє ключову роль у роботі багатьох механізмів, від високоточного промислового обладнання до несподіваних побутових приладів.

Мініатюрні підшипники: дрібні деталі з великим значенням У світі високих технологій та компактних пристроїв мініатюрні підшипники відіграють ключову роль, забезпечуючи плавне та точне обертання у найбільш обмежених просторах. Ці крихітні компоненти, часто непомітні на перший погляд, є невід'ємною частиною безлічі пристроїв, що оточують нас як у повсякденному житті, так і в найскладніших промислових механізмах.

Корпусні підшипники – це готові до встановлення вузли, що складаються з підшипника та корпусу. Вони призначені для підтримки обертових валів та осей у різних механізмах. Завдяки своїй конструкції, корпусні підшипники мають ряд переваг, таких як простота монтажу, висока надійність та здатність компенсувати невеликі перекоси.