Підшипник 6203 2RS. Аналог ГОСТ 180203. 17*40*12 Варіанти маркування 6203rs, 6203 llu, 6203 ddu, 6203 ee, підшипник 6203 закритий
Підшипник 6203 2rs - кульковий радіальний однорядний з розмірами 17х40х12 мм. Складається з двох кілець (обойм) з доріжками кочення, між якими в сепараторі розташовані тіла кочення - кульки. Сприймає навантаження, спрямовані перпендикулярно по відношенню до осі валу. Мастило внесене на заводі-виробнику в кількості, якої достатньо на весь термін служби. Додавання мастила в підшипники закритого типу суворо заборонено - втручання у виріб може спричинити забруднення, дефекти внутрішньої порожнини, а також викликати конфлікт мастильних матеріалів, що в підсумку негативно впливає на якість роботи і термін служби вузла. Від витікання мастила під час роботи, а також від попадання пилу, забруднень і вологи підшипник захищений гумовими ущільнювачами. Вони більш герметичні в порівнянні з металевими шайбами, однак розраховані на більш низькі обороти.
Аналог за ГОСТ - 180203.
Підшипник є одним з найпопулярніших в лінійці 62хх, що обумовлює широкий асортимент від самих різних виробників. Продукція недорогих брендів, таких як CT Китай, CRAFT Литва чи CX Польща підходить для вузлів з низькими швидкостями обертання і невеликими навантаженнями. Для вузлів підвищеної відповідальності рекомендується вибирати преміум-клас: Koyo Японія та SKF Швеція. В інших випадках найбільш оптимальними по співвідношенню ціна/якість є фірми FLT Польща, FBJ Японія и ZKL Чехія.
Маркування може відрізнятися від класичного (6203-rs або 6203 rs). Деякі виробники мають свою власну систему позначення особливостей підшипників. Так, продукція фірми ZVL (Словаччина) має маркування 6203 2rsr, 6203 2nse 9 - NACHI (Японія), 6203 EE - SNR (Франція), 6203 DDU - NSK (Японія), 6203 llu - NTN(Японія), 6203 c 2hrs - FAG (Німеччина).
Маркування наноситься на захисні кришки, у більш дорогих брендів воно також дублюється на торці внутрішнього та/або зовнішнього кільця. Повне маркування наноситься на коробку, в якій поставляється підшипник.
Основні технічні і параметричні характеристики:
- Внутрішній діаметр підшипника d - 17мм;
- Зовнішній діаметр підшипника D - 40 мм;
- Висота (ширина) підшипника B - 12мм;
- Вантажопідйомність підшипника динамічна C - 9,56 кН;
- Вантажопідйомність підшипника статична Co - 4, 75 кН;
- Гранична частота обертання при пластичному мастилі nпл - 12000 об / хв;
- Маса m - 0.065 кг.
Креслення, типаж і загальний вигляд підшипника 6203rs
Підшипник застосовується в радянських легковиках ВАЗ 1111 Ока в вентиляторі приводу; ЗАЗ (1103, 110 206, 1105) - у водяному насосі двигуна і генераторі передньої і задньої опор; мотоциклі ІЖ2.673 на обидва колеса; комбайні КПІ2.4 в жниварці для збирання культур. Також дуже популярний в імпортної сільгосптехніки. Зокрема, застосовується у вузлах комбайнів CLAAS (COMMANDOR, DOMINATOR, LEXION, LEXION MONTANA, MEGA, TUCANO - різних серій), тракторів CLAAS XERION, комбайнах кормозбиральних CLAAS JAGUAR, комбайнах NEW HOLLAND (серії CS, CSX, CX, TC).
Крос-коди: 235909.0, 237709.0 по CLAAS; JD29980, JD8535 по John Deere; 41286, 80012094, 50185 по New Holland; 9902890378 по Fortschritt.
Можливі також наступні конструкційні варіанти:
6203 - відкритий;
6203 zz - закритий металевими шайбами (докладніше про нього читайте тут);
6203 N - відкритий з проточкою для стопорного кільця;
6203 zz nr - закритий металевими шайбами зі стопорним кільцем для надійної фіксації на валу;
6203 ddu nr - закритий гумовими ущільненнями і зі стопорним кільцем.
Всі дані, вказані на сайті, актуальні; технічні характеристики носять інформативний характер.
Всі статті
Ущільнення SKF HMSA10 RG: Надійний захист для обладнання
У сучасному промисловому виробництві надійність та довговічність обладнання відіграють ключову роль. Одним із ключових компонентів, що забезпечують безперебійну роботу механізмів, є ущільнення. Компанія SKF розробила нове покоління манжетних ущільнень HMSA10 V, які відповідають найвищим стандартам якості та ефективності.
Сучасна логістика неможлива без вантажних перевезень, а ключовим елементом цих перевезень є напівпричіп. Його унікальна конструкція, що дозволяє розподіляти навантаження між тягачом та самим напівпричепом, зробила його незамінним інструментом для транспортування різних вантажів на будь-які відстані. У цій статті ми розглянемо особливості конструкції напівпричепів, сфокусувавшись на механізмі зсувного даху та ролі підшипників у роботі.