Пошук

ПРАВИЛА ПОШУКУ НА САЙТІ

  1. Переведіть компьютер на англійську мову.
  2. При пошуку підшипника введіть у віконце пошуку номер підшипника в нашому або імпортному позначенні.
  3. Весь набір символів здійснюється без пробілів.                     
  4. При пошуку клинового пасу введіть у віконце пошуку на англійській мові літеру профілю ременя (Z, A, B, C, D), поставте дефіс (-) і введіть довжину пасу в міліметрах.
  5. Приклад при пошуку сальника: 17х32х7, де «х» - англійська маленька літера «х» (ікс),  17 - діаметр посадочного місця сальника на валу, 32 - зовнішній діаметр сальника, 7 - висота сальника.
  6. При пошуку стопорних кілець наберіть літеру Z (якщо кільце одягається на вал) та наберіть діаметр вала в міліметрах або W (якщо кільце вставляється у втулку) та наберіть діаметр втулки в міліметрах.

за розмірами

Внутрішній діаметр, мм:
Від до
Зовнішній діаметр, мм:
Від до
Висота(ширина), мм:
Від до
Ціни актуальні на 23.01.2025

Підшипник 7516 или 32216 LBP SKF Україна BT1-0507 A BT1-0507 B 6-7516 А

    Підшипники 7516  бренд виробник SKF Україна або стара назва LBP, країна походження Україна. Міжнародне позначення підшипника 32216, який може бути представлений багатьма торговими марками. Деякі з них 32216 CT Китай , 32216-A CX Польща , 32216 A  ZKL Чехія , 32216 JR KOYO Японія .

Конструкція: роликовий конічний однорядний підшипник, сприймає радіальні і осьові навантаження, які в значній мірі перевищують навантаження аналогічних за розміром кулькових підшипників.

   Характеристики:

Внутрішній діаметр d - 80 мм;

Зовнішній діаметр D - 140 мм;

Висота (ширина) в зборі T - 36,25 мм;

Висота (ширина) внутрішнього кільця B - 33 мм;

Висота (ширина зовнішнього кільця C - 28 мм;

Вантажопідйомність динамічна C - 187кН;

Вантажопідйомність статична З o - 245 кН;

Гранична частота обертання при пластичної мастилі nпл - 2400 об / хв;

Гранична частота обертання при рідкому мастилі nж - 3400 об / хв.

   Крос-коди: SKF BT1-0507 A, SKF BT1-0507 B ГОСТ подшипник 6 7516 А. Конструкція: роликовий конічний однорядний. Спосіб застосування та підшипник заднього моста ЗИЛ-130, -130-77, -133ВЯ, -133Г1, - 133ГЯ, - 4331, - 43336; подшипник ступицы колес ЗИЛ-131, - 131В, - 131М, - 131МВ, - 131Н, - 131НВ, - 137Б, - 157КД; подшипник среднего моста ЗИЛ-43337; підшипник заднього і середнього моста КАМАЗ майже всіх модифікацій КАМАЗ; підшипник переднього моста КАМАЗ майже всіх модифікацій КАМАЗ; редуктор МАЗ-537, підшипник заднього моста МАЗ-538, - 543, - 547, підшипник моста УРАЛАЗ Урал-4320, - 5557, - 5920, підшипник маточини колеса КАЗ-4540, підшипник заднього і переднього моста КЗКТ-3538КД, - 3538ДП, підшипник головної передачі ЧТЗ Т-100М, - Т-170; підшипник заднього моста тролейбуса ЗИУ-тр 9, підшипник ведучого моста комбайнів Е-1200, Полісся, Русь, КСК-100, Нива, комбайни Колос, Нива.


Всі статті

Останні статті

A&S Automotive Solutions: Нові підшипники для легкових автомобілів від Fersa Group

Ущільнення SKF HMSA10 RG: Надійний захист для обладнання

У сучасному промисловому виробництві надійність та довговічність обладнання відіграють ключову роль. Одним із ключових компонентів, що забезпечують безперебійну роботу механізмів, є ущільнення. Компанія SKF розробила нове покоління манжетних ущільнень HMSA10 V, які відповідають найвищим стандартам якості та ефективності.

Сучасна логістика неможлива без вантажних перевезень, а ключовим елементом цих перевезень є напівпричіп. Його унікальна конструкція, що дозволяє розподіляти навантаження між тягачом та самим напівпричепом, зробила його незамінним інструментом для транспортування різних вантажів на будь-які відстані. У цій статті ми розглянемо особливості конструкції напівпричепів, сфокусувавшись на механізмі зсувного даху та ролі підшипників у роботі.