Пошук

ПРАВИЛА ПОШУКУ НА САЙТІ

  1. Переведіть компьютер на англійську мову.
  2. При пошуку підшипника введіть у віконце пошуку номер підшипника в нашому або імпортному позначенні.
  3. Весь набір символів здійснюється без пробілів.                     
  4. При пошуку клинового пасу введіть у віконце пошуку на англійській мові літеру профілю ременя (Z, A, B, C, D), поставте дефіс (-) і введіть довжину пасу в міліметрах.
  5. Приклад при пошуку сальника: 17х32х7, де «х» - англійська маленька літера «х» (ікс),  17 - діаметр посадочного місця сальника на валу, 32 - зовнішній діаметр сальника, 7 - висота сальника.
  6. При пошуку стопорних кілець наберіть літеру Z (якщо кільце одягається на вал) та наберіть діаметр вала в міліметрах або W (якщо кільце вставляється у втулку) та наберіть діаметр втулки в міліметрах.

за розмірами

Внутрішній діаметр, мм:
Від до
Зовнішній діаметр, мм:
Від до
Висота(ширина), мм:
Від до
Ціни актуальні на 27.04.2025

Підшипник 7516 или 32216 LBP SKF Україна BT1-0507 A BT1-0507 B 6-7516 А

    Підшипники 7516  бренд виробник SKF Україна або стара назва LBP, країна походження Україна. Міжнародне позначення підшипника 32216, який може бути представлений багатьма торговими марками. Деякі з них 32216 CT Китай , 32216-A CX Польща , 32216 A  ZKL Чехія , 32216 JR KOYO Японія .

Конструкція: роликовий конічний однорядний підшипник, сприймає радіальні і осьові навантаження, які в значній мірі перевищують навантаження аналогічних за розміром кулькових підшипників.

   Характеристики:

Внутрішній діаметр d - 80 мм;

Зовнішній діаметр D - 140 мм;

Висота (ширина) в зборі T - 36,25 мм;

Висота (ширина) внутрішнього кільця B - 33 мм;

Висота (ширина зовнішнього кільця C - 28 мм;

Вантажопідйомність динамічна C - 187кН;

Вантажопідйомність статична З o - 245 кН;

Гранична частота обертання при пластичної мастилі nпл - 2400 об / хв;

Гранична частота обертання при рідкому мастилі nж - 3400 об / хв.

   Крос-коди: SKF BT1-0507 A, SKF BT1-0507 B ГОСТ подшипник 6 7516 А. Конструкція: роликовий конічний однорядний. Спосіб застосування та підшипник заднього моста ЗИЛ-130, -130-77, -133ВЯ, -133Г1, - 133ГЯ, - 4331, - 43336; подшипник ступицы колес ЗИЛ-131, - 131В, - 131М, - 131МВ, - 131Н, - 131НВ, - 137Б, - 157КД; подшипник среднего моста ЗИЛ-43337; підшипник заднього і середнього моста КАМАЗ майже всіх модифікацій КАМАЗ; підшипник переднього моста КАМАЗ майже всіх модифікацій КАМАЗ; редуктор МАЗ-537, підшипник заднього моста МАЗ-538, - 543, - 547, підшипник моста УРАЛАЗ Урал-4320, - 5557, - 5920, підшипник маточини колеса КАЗ-4540, підшипник заднього і переднього моста КЗКТ-3538КД, - 3538ДП, підшипник головної передачі ЧТЗ Т-100М, - Т-170; підшипник заднього моста тролейбуса ЗИУ-тр 9, підшипник ведучого моста комбайнів Е-1200, Полісся, Русь, КСК-100, Нива, комбайни Колос, Нива.


Всі статті

Останні статті

Підшипник з позначенням 603 є ще одним поширеним типом мініатюрного радіального кулькового підшипника, трохи більший за розмірами, ніж його "молодший брат" 602, але зберігає при цьому компактність і універсальність. Він знаходить широке застосування у вузлах, де потрібне надійне обертання при обмеженому просторі. На особливу увагу заслуговує його закрита версія 603 ZZ, що забезпечує додатковий захист від зовнішніх впливів.

Підшипник з позначенням 602 являє собою мініатюрний радіальний кульковий підшипник, що набув широкого поширення завдяки своїм компактним розмірам, універсальності та надійності. Незважаючи на свої скромні габарити, цей тип підшипника відіграє ключову роль у роботі багатьох механізмів, від високоточного промислового обладнання до несподіваних побутових приладів.

Мініатюрні підшипники: дрібні деталі з великим значенням У світі високих технологій та компактних пристроїв мініатюрні підшипники відіграють ключову роль, забезпечуючи плавне та точне обертання у найбільш обмежених просторах. Ці крихітні компоненти, часто непомітні на перший погляд, є невід'ємною частиною безлічі пристроїв, що оточують нас як у повсякденному житті, так і в найскладніших промислових механізмах.

Корпусні підшипники – це готові до встановлення вузли, що складаються з підшипника та корпусу. Вони призначені для підтримки обертових валів та осей у різних механізмах. Завдяки своїй конструкції, корпусні підшипники мають ряд переваг, таких як простота монтажу, висока надійність та здатність компенсувати невеликі перекоси.