Підшипник 7718 ВТ1-0572 або BT1-0572
Підшипник 7718 - на задній ступиці великовантажних автомобілів таких марок як КРАЗ, МАЗ, а також напівпричепах радянського зразка, екскаваторах та іншої різної дорожньої техніки, можна зустріти цей виріб. Тип його радіально-упорний конічний. Основні розміри: внутрішній діаметр дев'яносто міліметрів, зовнішній діаметр сто шістдесят міліметрів, ширина або висота в зборі 49,5 міліметрів. Марка сталі, що використовується ШХ-15, вантажопідйомність статична 405 кілоньютон, динамічна вантажопідйомність 276 кілоньютон, критична частота обертання в рідкому мастилі 2700 оборотів в хвилину, в пластичному мастилі 2000 оборотів в хвилину. Маса трохи більше чотирьох кілограмів. Внутрішнє кільце сорок шість міліметрів, зовнішнє кільце сорок з половиною міліметрів. Кількість роликів вісімнадцять штук. Найбільш якісні підшипники і доступні за ціною випускаються на заводі в Луцьку під торговою маркою LBP-SKF і на них написано BT1-0572 (6-7718A), де цифра шість - клас точності, а буква А - збільшена вантажопідйомність. ВТ1-0572 внутрішня маркування бренду SKF.
Всі статті
Підшипник з позначенням 602 являє собою мініатюрний радіальний кульковий підшипник, що набув широкого поширення завдяки своїм компактним розмірам, універсальності та надійності. Незважаючи на свої скромні габарити, цей тип підшипника відіграє ключову роль у роботі багатьох механізмів, від високоточного промислового обладнання до несподіваних побутових приладів.
Мініатюрні підшипники: дрібні деталі з великим значенням У світі високих технологій та компактних пристроїв мініатюрні підшипники відіграють ключову роль, забезпечуючи плавне та точне обертання у найбільш обмежених просторах. Ці крихітні компоненти, часто непомітні на перший погляд, є невід'ємною частиною безлічі пристроїв, що оточують нас як у повсякденному житті, так і в найскладніших промислових механізмах.
Корпусні підшипники – це готові до встановлення вузли, що складаються з підшипника та корпусу. Вони призначені для підтримки обертових валів та осей у різних механізмах. Завдяки своїй конструкції, корпусні підшипники мають ряд переваг, таких як простота монтажу, висока надійність та здатність компенсувати невеликі перекоси.