Пошук

ПРАВИЛА ПОШУКУ НА САЙТІ

  1. Переведіть компьютер на англійську мову.
  2. При пошуку підшипника введіть у віконце пошуку номер підшипника в нашому або імпортному позначенні.
  3. Весь набір символів здійснюється без пробілів.                     
  4. При пошуку клинового пасу введіть у віконце пошуку на англійській мові літеру профілю ременя (Z, A, B, C, D), поставте дефіс (-) і введіть довжину пасу в міліметрах.
  5. Приклад при пошуку сальника: 17х32х7, де «х» - англійська маленька літера «х» (ікс),  17 - діаметр посадочного місця сальника на валу, 32 - зовнішній діаметр сальника, 7 - висота сальника.
  6. При пошуку стопорних кілець наберіть літеру Z (якщо кільце одягається на вал) та наберіть діаметр вала в міліметрах або W (якщо кільце вставляється у втулку) та наберіть діаметр втулки в міліметрах.

за розмірами

Внутрішній діаметр, мм:
Від до
Зовнішній діаметр, мм:
Від до
Висота(ширина), мм:
Від до
Ціни актуальні на 23.01.2025

Підшипник для роликових ковзанів

Власники роликових ковзанів (а також скейтбордів та самокатів) знають, що підшипник - важлива деталь їхнього спортивного обладнання. Саме на нього передаються навантаження, що виникають в результаті руху. З метою зменшення вартості продукту багато виробників ставлять на ролики недорогі підшипники, які швидко виходять з ладу. Виникає необхідність заміни підшипника, і тут недосвідченій людині легко помилитися.

Дуже часто продавці через свою непоінформованість або ж з банального бажання підзаробити пропонують підшипники підвищеного класу точності (ABEC9 або 2й клас за ГОСТ). Клас точності характеризує граничні відхилення основних параметрів підшипника, що, в свою чергу, впливає на швидкість обертання, ступінь тертя тіл кочення і, в кінцевому підсумку, на термін служби. Проте чи так необхідно ставити надточний і дорожчий підшипник для роликів, або ж його «побратим» звичайного класу точності впорається з навантаженням?

Розглянемо питання на прикладі найбільш поширеного підшипника для роликових ковзанів - 608ZZ нормального класу точності. Найпростіший - фірми СХ (країна приналежності бренду Польща) - витримує навантаження до 325 кг в русі (динамічне) і до 137 кг у спокої (статичне). Його гранична частота обертання - 32000 об / хв. Для порівняння: електродвигун без мультиплікатора видає 2800 об / хв, а колінчастий вал автомобіля обертається зі швидкістю 5000-6000 об / хв.

Візьмемо діаметр колеса роликового ковзана рівним 55 мм (ролики для агресивного і позашляхового катання). Тоді за один оборот колесо пройде відстань рівне π * d = 3,14 * 0,055 = 0,17 м / об. Розрахуємо швидкість, при якій досягається гранична частота обертання даного підшипника: 32000 об / хв * 0,17 м / об = 5440 м / хв = 326,4 км / год.

Ясна річ, що таку швидкість не зможе розвинути жоден любитель роликового катання. При їзді по місту роллер розганяється до 25-35 км / год, професіонали ж при спуску з гірки (даунхілі) досягають 150 км / год.

Залишається тільки додати, що у підшипника 608 зі 2м класом точності гранична частота обертання дорівнює 75000 об / хв. Щоб її досягти, необхідно розігнатися до швидкості понад 750 км / год.

Установка підшипників підвищеного класу точності доцільна в особливо відповідальних вузлах. Їх використовують в літакобудуванні, прецизійних верстатах і гоночних болідах. Навантаження, що виникає в процесі експлуатації роликових ковзанів, легко витримують і звичайні підшипники. Довгий термін служби забезпечать якісні підшипники фірм SNR (Франція) і SKF (Швеція).

На сайті компанії ВПК-Підшипник представлений широкий вибір підшипників. Зручний каталог та пошук допоможуть вам швидко знайти потрібний товар.

 

 


Всі статті

Останні статті

A&S Automotive Solutions: Нові підшипники для легкових автомобілів від Fersa Group

Ущільнення SKF HMSA10 RG: Надійний захист для обладнання

У сучасному промисловому виробництві надійність та довговічність обладнання відіграють ключову роль. Одним із ключових компонентів, що забезпечують безперебійну роботу механізмів, є ущільнення. Компанія SKF розробила нове покоління манжетних ущільнень HMSA10 V, які відповідають найвищим стандартам якості та ефективності.

Сучасна логістика неможлива без вантажних перевезень, а ключовим елементом цих перевезень є напівпричіп. Його унікальна конструкція, що дозволяє розподіляти навантаження між тягачом та самим напівпричепом, зробила його незамінним інструментом для транспортування різних вантажів на будь-які відстані. У цій статті ми розглянемо особливості конструкції напівпричепів, сфокусувавшись на механізмі зсувного даху та ролі підшипників у роботі.