Сюрприз з коробки: коли маркування фірми підшипника не співпадає з вказаною на упаковці.
В одній з минулих статей ми розбирали питання невідповідності країни-виробника підшипника і країни приналежності бренду. Сьогодні розглянемо трохи іншу ситуацію: коли маркування фірми на підшипнику не співпадає з вказаною на коробці. Чи завжди це значить підробку? Чи варто вірити, коли говорять, що два різних бренду - це «одне й те саме»? Або знову є певні нюанси, і все не так просто?
Не надто часто, але все ж таки трапляється, що, купивши підшипник, на упаковці якого написаний бренд SNR, на самому товарі ви бачите маркування NTN. Тут можна здійснити короткий екскурс в історію. Японська компанія NTN (заснована в 20-х роках минулого століття) в 2007 році придбаває 35% капіталу французької фірми SNR (заснованої в 1916 році, тоді ще під ім'ям SRO). Спільна робота групи NTN-SNR робить її продукцію затребуваною в автовиробництві, космічній та авіапромисловості. Заводи групи розташовані в Азії, Америці і Європі. Підшипники, що випускаються різними заводами, потрапляють на одну пакувальну лінію, що пояснює можливу плутанину між продуктом і його коробкою. Однак це ніяк не впливає на якість підшипника - NTN-SNR ретельно стежать за рівнем якості виробленої продукції.
Підшипники фірм FAG і INA теж можуть опинитися один у одного в коробках. І знову розгадка криється в історії компаній. У 2002 році компанія INA (заснована в 1946 році) купує компанію FAG (заснована 29 липня 1905), і спільний концерн виходить в лідери серед виробників підшипників кочення. На даний момент випуск продукції різних типів поділений між двома складовими бренду: під маркуванням INA випускаються підшипники ковзання і кочення, в той час як відділення FAG спеціалізується на підшипниках кочення для автомобілів і високоточних підшипниках для космічної та авіаційної промисловості.
Ще одна історія злиття - це історія бренду Torrington, що був спочатку самостійною американською компанією. У 1962 році відбувається його об'єднання з японським NSK, і в світі з'являється новий лідер з випуску голчастих підшипників. «Тандем» існує до 2003 року, коли частку Torrington викуповує інший американський виробник - Timken. Втім, незабаром концерн знову змінює власника - на даний момент Torrington є частиною японської компанії Koyo. З початку 2013 року голчасті підшипники, що мали маркування Koyo-Torrington, стали іменуватися просто Koyo.
Трохи інша причина відмінності маркування підшипника і його упаковки може виникнути у продукції EZO. Тут японський підшипник може мати коробку з логотипом SMB. Англійська фірма є не тільки виробником підшипників, але і є офіційним дистриб'ютором мініатюрних підшипників EZO в Європі.
І ще один приклад, на якому хотілося б акцентувати увагу покупця - це представництва бренду в різних країнах. Японська фірма NSK, відкривши своє представництво в Польщі, почала випускати там продукцію під ім'ям PPL.
Найбільш часто плутанина у маркуванні бренду трапляється у серії автомобільних підшипників - маточинних, кондиціонерних, вижимні, підшипників для рульових механізмів і коробки передач. Але далеко не завжди різні найменування фірми-виробника на підшипнику і його упаковці - ознака підробки або обману. Всесвітньо відомі бренди, які мають взаємну довіру до якості продукції, що випускається, об'єднуються для спільної діяльності та охоплення більш широкого ринку споживачів, зберігаючи при цьому назви всіх підрозділів, що брали участь у злитті компаній.
Пам'ятайте, що робота з перевіреними фірмами і постачальниками значно знижує ймовірність придбання підробленого підшипника.
Купуючи підшипники на сайті компанії ВПК-Підшипники, ви можете бути впевнені в своїй покупці. Ми працюємо тільки з надійними, перевіреними часом постачальниками, і будемо раді допомогти вам у разі виникнення питань.
Всі статті
Ущільнення SKF HMSA10 RG: Надійний захист для обладнання
У сучасному промисловому виробництві надійність та довговічність обладнання відіграють ключову роль. Одним із ключових компонентів, що забезпечують безперебійну роботу механізмів, є ущільнення. Компанія SKF розробила нове покоління манжетних ущільнень HMSA10 V, які відповідають найвищим стандартам якості та ефективності.
Сучасна логістика неможлива без вантажних перевезень, а ключовим елементом цих перевезень є напівпричіп. Його унікальна конструкція, що дозволяє розподіляти навантаження між тягачом та самим напівпричепом, зробила його незамінним інструментом для транспортування різних вантажів на будь-які відстані. У цій статті ми розглянемо особливості конструкції напівпричепів, сфокусувавшись на механізмі зсувного даху та ролі підшипників у роботі.