Закріплювані підшипники серії UK
Підшипники серії UK мають сферичне зовнішнє кільце. Внутрішньо кільце має конічну посадку на вал (може сідати безпосередньо на конічний вал або монтуватися на циліндричний вал за допомогою затискної втулки). Підшипник може бути повторно змазаний в процесі експлуатації за рахунок наявності на зовнішньому кільці отвори під мастило. Особливу увагу слід приділяти самій мастилі при повторному внесенні: вона повинна повністю відповідати вже використовуваної, щоб уникнути конфлікту. Гумові ущільнення забезпечують максимальний захист у вигляді додаткових відбивних кілець. Внутрішнє кільце ширше зовнішнього, що дозволяє використовувати спеціальні захисні кришки з декількома губками, які створюють додаткові труднощі для проникнення води і бруду всередину підшипника.
Серія UK2хх включає в себе наступні моделі по фірмі СХ Польща (в дужках вказані номери по SNR Франція): UK205, UK206 (UK 206 G2), UK207 (UK 207 G2), UK208 (UK 208 G2), UK209 (UK 209 G2), UK210 (UK 210 G2), UK211 (UK 211 G2).
Загальний вигляд підшипників серій UK2xx і UK3xx і їх схематичне креслення
Серія UK3xx представлена фірмою SNR Франція: UK 307 G2, UK 308 G2. Підшипник UK 312 G2.H поставляється в комплекті зі втулкою, в інших випадках втулку потрібно купувати окремо.
По фірмі SNR додаткові символи у маркуванні позначають: G2 - наявність отвори для повторної мастила; Н - комплектація затискної втулкою.
Корпусні підшипники призначені для роботи в діапазоні температур від -20 до +110 градусів за Цельсієм. Діапазон температур визначається типом стандартної мастила, внесеної на заводі. Сепаратори виготовляються з листової сталі.
Підшипники серій UK2xx і UK3xx популярні в сільськогосподарській техніці, комбайнах, промисловому обладнанні.
Всі статті
Ущільнення SKF HMSA10 RG: Надійний захист для обладнання
У сучасному промисловому виробництві надійність та довговічність обладнання відіграють ключову роль. Одним із ключових компонентів, що забезпечують безперебійну роботу механізмів, є ущільнення. Компанія SKF розробила нове покоління манжетних ущільнень HMSA10 V, які відповідають найвищим стандартам якості та ефективності.
Сучасна логістика неможлива без вантажних перевезень, а ключовим елементом цих перевезень є напівпричіп. Його унікальна конструкція, що дозволяє розподіляти навантаження між тягачом та самим напівпричепом, зробила його незамінним інструментом для транспортування різних вантажів на будь-які відстані. У цій статті ми розглянемо особливості конструкції напівпричепів, сфокусувавшись на механізмі зсувного даху та ролі підшипників у роботі.