Пошук

ПРАВИЛА ПОШУКУ НА САЙТІ

  1. Переведіть компьютер на англійську мову.
  2. При пошуку підшипника введіть у віконце пошуку номер підшипника в нашому або імпортному позначенні.
  3. Весь набір символів здійснюється без пробілів.                     
  4. При пошуку клинового пасу введіть у віконце пошуку на англійській мові літеру профілю ременя (Z, A, B, C, D), поставте дефіс (-) і введіть довжину пасу в міліметрах.
  5. Приклад при пошуку сальника: 17х32х7, де «х» - англійська маленька літера «х» (ікс),  17 - діаметр посадочного місця сальника на валу, 32 - зовнішній діаметр сальника, 7 - висота сальника.
  6. При пошуку стопорних кілець наберіть літеру Z (якщо кільце одягається на вал) та наберіть діаметр вала в міліметрах або W (якщо кільце вставляється у втулку) та наберіть діаметр втулки в міліметрах.

за розмірами

Внутрішній діаметр, мм:
Від до
Зовнішній діаметр, мм:
Від до
Висота(ширина), мм:
Від до
Ціни актуальні на 23.01.2025

Фірма KFLT змінює свою назву на PBF

 

pbf_logo На початку року польська фірма KFLT (Fabryka Łożysk Tocznych - Kraśnik) змінила свою назву на PBF (Polish Bearings Factory).

Нові надходження підшипників даного бренду мають новий дизайн упаковки і маркуються як PBF. Зокрема, на даний момент це стосується таких підшипників як 1309, 515-838 та 515-761.

Історія фірми бере свій початок в 1938 році, коли в Польщі між містами Красник і Ужендув був відкритий Завод боєприпасів №2. До війни на ньому виготовляли артилерійські боєприпаси і детонатори. Підприємство дало кілька сотень робочих місць, завдяки чому поруч із заводом виросло селище Домброва-Бор.

У воєнний час основні потужності заводу були вивезені в Німеччину, а сам завод використовувався як ремонтна база бойової техніки та лінія виробництва деталей літаків. Величезні корпуса використовувалися як сховища для зерна і продуктів харчування, а частина житлового фонду селища використовувалася як концтабір.

15 вересня 1948 вважається днем народження польської підшипникової продукції. У цей день на базі колишнього заводу боєприпасів відкривається Завод металопрокату.

Перша партія підшипників 6204 в кількості 1000 штук вийшла 1 травня 1949. З цього моменту йде постійне поліпшення якості виготовленої продукції, що дозволяє КFLT вийти на європейський ринок.

З 1971 по 2007 роки продукція маркується як FLT і поставляється в червоно-біло-синіх коробках.

У 1977-1981 роках 16 членів персоналу проходять навчання і підвищують кваліфікацію на заводі в Осаці (Японія).

2 січня 1985 завод змінює форму власності: колишнє держпідприємство стає акціонерним товариством. Постійна модернізація потужностей і поліпшення якості роботи дозволяють збільшити ефективність виробництва. Також впроваджується система якості за стандартами ISO/TS 16949. Результатом стає вихід на світовий ринок підшипників.

12 серпня 2002 дочірній підрозділ компанії, що займається виробництвом тіл кочення і голчастих підшипників, продається американо-японському концерну Tsubaki-Hoover.

У 2005 році виробництво проходить сертифікацію за стандартами ISO 9001 (система якості), ISO 14001 (екологічний менеджмент), OHSAS 18001 та ISO 18001 (охорона праці і система управління безпекою).

З 2007 по 2014 роки основна частина продукції маркується як KFLT і поставляється в сірих коробках з червоним найменуванням фірми. В оновленому дизайні упаковки фірмові знаки виконані в синьому кольорі.

Підшипники фірми PBF (KFLT) поєднують в собі високу якість і доступну ціну. Вони є оптимальним вибором для відповідальних вузлів, коли висока вартість запчастин є економічно невиправданою. Компанія ВПК-Підшипник поставляє широкий асортимент продукції фірми KFLT.


Всі статті

Останні статті

A&S Automotive Solutions: Нові підшипники для легкових автомобілів від Fersa Group

Ущільнення SKF HMSA10 RG: Надійний захист для обладнання

У сучасному промисловому виробництві надійність та довговічність обладнання відіграють ключову роль. Одним із ключових компонентів, що забезпечують безперебійну роботу механізмів, є ущільнення. Компанія SKF розробила нове покоління манжетних ущільнень HMSA10 V, які відповідають найвищим стандартам якості та ефективності.

Сучасна логістика неможлива без вантажних перевезень, а ключовим елементом цих перевезень є напівпричіп. Його унікальна конструкція, що дозволяє розподіляти навантаження між тягачом та самим напівпричепом, зробила його незамінним інструментом для транспортування різних вантажів на будь-які відстані. У цій статті ми розглянемо особливості конструкції напівпричепів, сфокусувавшись на механізмі зсувного даху та ролі підшипників у роботі.