Мініатюрний підшипник 684 rs, аналог 1180084, 618/4 2RS, 1000084 закритий
Підшипник 684 rs відноситься до мініатюрних. Має розміри 4х9х4 мм, що робить його більш широким, ніж відкритий аналог (684) з шириною 2,5 мм. Це слід враховувати при купівлі - в ряді випадків замінити відкритий підшипник закритим неможливо. За типом є кульковим радіальним з одним рядом тіл кочення. Гумові заглушки не допускають попадання вологи і пилу у внутрішню порожнину, одночасно захищаючи від витікання мастила. Воно внесене на заводі-виробнику, додавати або замінювати його категорично не рекомендується: у такому випадку виробник не може гарантувати нормальної роботи виробу.
В системі ГОСТ існує підшипник з аналогічними розмірами і металевою шайбою - 3080084. Також, залежно від виробника, можливі варіанти найменування: недорогі маркуються 618/4 2RS (CX Польща), а продукція преміум-класу має маркування 684 2RS (EZO Японія).
Основні характеристики:
Внутрішній діаметр d - 4 мм;
Зовнішній діаметр D - 9 мм;
Ширина (висота) B - 4 мм;
Маса m - 0,001 кг * ;
Вантажопідйомність динамічна С - 0,54 кН;
Вантажопідйомність статична Со - 0,18 кН;
Гранична частота обертання в пластичній мастилі nпл - 49000 об/хв.
* - маса підшипника менше 0,001 кг вказується як 0,001 кг.
Підшипник знаходить застосування в невеликих вузлах з високими швидкостями обертання. Використовується в медичному обладнанні, в тому числі в стоматологічній та косметологічної техніці, радіокерованих моделях (машинки, човни та ін.), авіамоделюванні.
Також можна ознайомитись з іншими конструктивними особливостями: відкритий 684 (більш вузький), закритий металевими шайбами 684 2z (витримує оберти до 57000 об / хв).
Всі статті
Ми пропонуємо тільки якісні втулки від провідних виробників, включаючи моделі для інвалідних витягів
Якісне заточування потребує точних деталей. Втулка TUP1.10x10 – це незамінний елемент маніпулятора для заточування ножів, що забезпечує плавне ковзання та високу точність обробки. Давайте розберемося, чому саме ця деталь така важлива для отримання ідеально гострого леза
Зношування підшипників каретки - досить поширена проблема, з якою стикаються багато велосипедистів. Вчасно помітивши ознаки зношування та замінивши підшипники, ви зможете уникнути серйозніших поломок та забезпечити плавну роботу велосипеда.