Мініатюрний підшипник 684 rs, аналог 1180084, 618/4 2RS, 1000084 закритий
Підшипник 684 rs відноситься до мініатюрних. Має розміри 4х9х4 мм, що робить його більш широким, ніж відкритий аналог (684) з шириною 2,5 мм. Це слід враховувати при купівлі - в ряді випадків замінити відкритий підшипник закритим неможливо. За типом є кульковим радіальним з одним рядом тіл кочення. Гумові заглушки не допускають попадання вологи і пилу у внутрішню порожнину, одночасно захищаючи від витікання мастила. Воно внесене на заводі-виробнику, додавати або замінювати його категорично не рекомендується: у такому випадку виробник не може гарантувати нормальної роботи виробу.
В системі ГОСТ існує підшипник з аналогічними розмірами і металевою шайбою - 3080084. Також, залежно від виробника, можливі варіанти найменування: недорогі маркуються 618/4 2RS (CX Польща), а продукція преміум-класу має маркування 684 2RS (EZO Японія).
Основні характеристики:
Внутрішній діаметр d - 4 мм;
Зовнішній діаметр D - 9 мм;
Ширина (висота) B - 4 мм;
Маса m - 0,001 кг * ;
Вантажопідйомність динамічна С - 0,54 кН;
Вантажопідйомність статична Со - 0,18 кН;
Гранична частота обертання в пластичній мастилі nпл - 49000 об/хв.
* - маса підшипника менше 0,001 кг вказується як 0,001 кг.
Підшипник знаходить застосування в невеликих вузлах з високими швидкостями обертання. Використовується в медичному обладнанні, в тому числі в стоматологічній та косметологічної техніці, радіокерованих моделях (машинки, човни та ін.), авіамоделюванні.
Також можна ознайомитись з іншими конструктивними особливостями: відкритий 684 (більш вузький), закритий металевими шайбами 684 2z (витримує оберти до 57000 об / хв).
Всі статті
Ущільнення SKF HMSA10 RG: Надійний захист для обладнання
У сучасному промисловому виробництві надійність та довговічність обладнання відіграють ключову роль. Одним із ключових компонентів, що забезпечують безперебійну роботу механізмів, є ущільнення. Компанія SKF розробила нове покоління манжетних ущільнень HMSA10 V, які відповідають найвищим стандартам якості та ефективності.
Сучасна логістика неможлива без вантажних перевезень, а ключовим елементом цих перевезень є напівпричіп. Його унікальна конструкція, що дозволяє розподіляти навантаження між тягачом та самим напівпричепом, зробила його незамінним інструментом для транспортування різних вантажів на будь-які відстані. У цій статті ми розглянемо особливості конструкції напівпричепів, сфокусувавшись на механізмі зсувного даху та ролі підшипників у роботі.