Опорні ролики NATV
Опорні ролики NATV - без сепаратора (з повним набором роликів), з осьовим центруванням, стандартне виконання має зовнішнє кільце зі сферичною поверхнею, синтетичні гумові ущільнення (суфікс LL) з двох сторін, заповнюється літієвим мильним мастилом (суфікс 3AS). Цей тип опорних роликів може використовуватися в діапазоні температур від -20 до + 120 C або може безперервно використовуватися при температура 100 C або нижче. Подача і додавання мастильного матеріалу в підшипник здійснюється через спеціальний отвір для змащення, яке розташоване на внутрішньому кільці. Внутрішнє кільце в даному випадку встановлюється таким належним чином, щоб отвір для змащування знаходився за межами зони навантаження. Для роликів типу NATV з повним набором голкороликів, які встановлюються без сепаратора (насипом, впритул один до одного), необхідно зменшити час між змащування. Ці підшипники здатні справлятися з великими радіальними навантаженнями завдяки товстостінну зовнішньому кільцю. Саме таке товстостінне виконання зовнішнього кільця дозволяє знизити деформації і зменшити вигинаючі напруги. При русі опорного ролика по направляючій поверхні не виключений перекіс зовнішнього кільця і збільшення напруги кромок. Щоб це було зведено до мінімуму, зовнішнє кільце робиться сферичним по зовні. Всі ці технічні рішення збільшують термін служби опорного ролика і вузла в цілому. Наймасовіше використання опорні ролики типу NATV отримали на конвеєрах і технологічних автоматичних лініях.
Всі статті
Правильно підібране мастило – запорука довгої та безперебійної роботи підшипників. Давайте розберемося, які види мастил існують, чим вони відрізняються від мастил і яке змащення вибрати для ваших конкретних завдань.
На сайті vpk-podshipnik.com.ua ви знайдете широкий вибір підшипників для лінійного переміщення, які забезпечать плавну та надійну роботу ваших тренажерів.
A&S Automotive Solutions: Нові підшипники для легкових автомобілів від Fersa Group