Опорні ролики NATV
Опорні ролики NATV - без сепаратора (з повним набором роликів), з осьовим центруванням, стандартне виконання має зовнішнє кільце зі сферичною поверхнею, синтетичні гумові ущільнення (суфікс LL) з двох сторін, заповнюється літієвим мильним мастилом (суфікс 3AS). Цей тип опорних роликів може використовуватися в діапазоні температур від -20 до + 120 C або може безперервно використовуватися при температура 100 C або нижче. Подача і додавання мастильного матеріалу в підшипник здійснюється через спеціальний отвір для змащення, яке розташоване на внутрішньому кільці. Внутрішнє кільце в даному випадку встановлюється таким належним чином, щоб отвір для змащування знаходився за межами зони навантаження. Для роликів типу NATV з повним набором голкороликів, які встановлюються без сепаратора (насипом, впритул один до одного), необхідно зменшити час між змащування. Ці підшипники здатні справлятися з великими радіальними навантаженнями завдяки товстостінну зовнішньому кільцю. Саме таке товстостінне виконання зовнішнього кільця дозволяє знизити деформації і зменшити вигинаючі напруги. При русі опорного ролика по направляючій поверхні не виключений перекіс зовнішнього кільця і збільшення напруги кромок. Щоб це було зведено до мінімуму, зовнішнє кільце робиться сферичним по зовні. Всі ці технічні рішення збільшують термін служби опорного ролика і вузла в цілому. Наймасовіше використання опорні ролики типу NATV отримали на конвеєрах і технологічних автоматичних лініях.
Всі статті
Ми пропонуємо тільки якісні втулки від провідних виробників, включаючи моделі для інвалідних витягів
Якісне заточування потребує точних деталей. Втулка TUP1.10x10 – це незамінний елемент маніпулятора для заточування ножів, що забезпечує плавне ковзання та високу точність обробки. Давайте розберемося, чому саме ця деталь така важлива для отримання ідеально гострого леза
Зношування підшипників каретки - досить поширена проблема, з якою стикаються багато велосипедистів. Вчасно помітивши ознаки зношування та замінивши підшипники, ви зможете уникнути серйозніших поломок та забезпечити плавну роботу велосипеда.