Пошук

ПРАВИЛА ПОШУКУ НА САЙТІ

  1. Переведіть компьютер на англійську мову.
  2. При пошуку підшипника введіть у віконце пошуку номер підшипника в нашому або імпортному позначенні.
  3. Весь набір символів здійснюється без пробілів.                     
  4. При пошуку клинового пасу введіть у віконце пошуку на англійській мові літеру профілю ременя (Z, A, B, C, D), поставте дефіс (-) і введіть довжину пасу в міліметрах.
  5. Приклад при пошуку сальника: 17х32х7, де «х» - англійська маленька літера «х» (ікс),  17 - діаметр посадочного місця сальника на валу, 32 - зовнішній діаметр сальника, 7 - висота сальника.
  6. При пошуку стопорних кілець наберіть літеру Z (якщо кільце одягається на вал) та наберіть діаметр вала в міліметрах або W (якщо кільце вставляється у втулку) та наберіть діаметр втулки в міліметрах.

за розмірами

Внутрішній діаметр, мм:
Від до
Зовнішній діаметр, мм:
Від до
Висота(ширина), мм:
Від до
Ціни актуальні на 08.09.2025

Опорні ролики NATV

Опорні ролики NATV - без сепаратора (з повним набором роликів), з осьовим центруванням, стандартне виконання має зовнішнє кільце зі сферичною поверхнею, синтетичні гумові ущільнення (суфікс LL) з двох сторін, заповнюється літієвим мильним мастилом (суфікс 3AS). Цей тип опорних роликів може використовуватися в діапазоні температур від -20 до + 120 C або може безперервно використовуватися при температура 100 C або нижче. Подача і додавання мастильного матеріалу в підшипник здійснюється через спеціальний отвір для змащення, яке розташоване на внутрішньому кільці. Внутрішнє кільце в даному випадку встановлюється таким належним чином, щоб отвір для змащування знаходився за межами зони навантаження. Для роликів типу NATV з повним набором голкороликів, які встановлюються без сепаратора (насипом, впритул один до одного), необхідно зменшити час між змащування. Ці підшипники здатні справлятися з великими радіальними навантаженнями завдяки товстостінну зовнішньому кільцю. Саме таке товстостінне виконання зовнішнього кільця дозволяє знизити деформації і зменшити вигинаючі напруги. При русі опорного ролика по направляючій поверхні не виключений перекіс зовнішнього кільця і ​​збільшення напруги кромок. Щоб це було зведено до мінімуму, зовнішнє кільце робиться сферичним по зовні. Всі ці технічні рішення збільшують термін служби опорного ролика і вузла в цілому. Наймасовіше використання опорні ролики типу NATV отримали на конвеєрах і технологічних автоматичних лініях.
NATV


Всі статті

Останні статті

У нашій серії статей, присвячених мініатюрним підшипникам, сьогодні ми детально розглянемо модель 683 2RS. Цей маленький, але надзвичайно важливий компонент є одним із ключових елементів у багатьох високоточних і делікатних механізмах, що потребують надійного захисту від зовнішніх впливів.

У серії наших статей, присвячених мініатюрним підшипникам, сьогодні ми поговоримо про справжнього майстра точності та надійності — підшипник 683 ZZ. Попри свої скромні розміри, цей компонент відіграє ключову роль у багатьох високотехнологічних і делікатних механізмах.

У сучасному світі, де технології стають все меншими та точнішими, мініатюрні підшипники відіграють ключову роль у забезпеченні стабільної та ефективної роботи обладнання. Серія 682X є яскравим прикладом такої деталі, що поєднує в собі високу точність і надійність. Ці підшипники незамінні для пристроїв, де критично важливі компактність, низьке тертя та точне позиціонування вала.

Вибір підшипника — це не просто підбір за розміром. Один з ключових факторів, що впливає на його довговічність та ефективність, — це матеріал, з якого він виготовлений. Найчастіше доводиться обирати між стандартними сталевими підшипниками та підшипниками з нержавіючої сталі. Розберімося, в чому їхні основні відмінності і на що це впливає.