Пошук

ПРАВИЛА ПОШУКУ НА САЙТІ

  1. Переведіть компьютер на англійську мову.
  2. При пошуку підшипника введіть у віконце пошуку номер підшипника в нашому або імпортному позначенні.
  3. Весь набір символів здійснюється без пробілів.                     
  4. При пошуку клинового пасу введіть у віконце пошуку на англійській мові літеру профілю ременя (Z, A, B, C, D), поставте дефіс (-) і введіть довжину пасу в міліметрах.
  5. Приклад при пошуку сальника: 17х32х7, де «х» - англійська маленька літера «х» (ікс),  17 - діаметр посадочного місця сальника на валу, 32 - зовнішній діаметр сальника, 7 - висота сальника.
  6. При пошуку стопорних кілець наберіть літеру Z (якщо кільце одягається на вал) та наберіть діаметр вала в міліметрах або W (якщо кільце вставляється у втулку) та наберіть діаметр втулки в міліметрах.

за розмірами

Внутрішній діаметр, мм:
Від до
Зовнішній діаметр, мм:
Від до
Висота(ширина), мм:
Від до
Ціни актуальні на 23.02.2025

Опорні ролики NATV

Опорні ролики NATV - без сепаратора (з повним набором роликів), з осьовим центруванням, стандартне виконання має зовнішнє кільце зі сферичною поверхнею, синтетичні гумові ущільнення (суфікс LL) з двох сторін, заповнюється літієвим мильним мастилом (суфікс 3AS). Цей тип опорних роликів може використовуватися в діапазоні температур від -20 до + 120 C або може безперервно використовуватися при температура 100 C або нижче. Подача і додавання мастильного матеріалу в підшипник здійснюється через спеціальний отвір для змащення, яке розташоване на внутрішньому кільці. Внутрішнє кільце в даному випадку встановлюється таким належним чином, щоб отвір для змащування знаходився за межами зони навантаження. Для роликів типу NATV з повним набором голкороликів, які встановлюються без сепаратора (насипом, впритул один до одного), необхідно зменшити час між змащування. Ці підшипники здатні справлятися з великими радіальними навантаженнями завдяки товстостінну зовнішньому кільцю. Саме таке товстостінне виконання зовнішнього кільця дозволяє знизити деформації і зменшити вигинаючі напруги. При русі опорного ролика по направляючій поверхні не виключений перекіс зовнішнього кільця і ​​збільшення напруги кромок. Щоб це було зведено до мінімуму, зовнішнє кільце робиться сферичним по зовні. Всі ці технічні рішення збільшують термін служби опорного ролика і вузла в цілому. Наймасовіше використання опорні ролики типу NATV отримали на конвеєрах і технологічних автоматичних лініях.
NATV


Всі статті

Останні статті

Підшипники – це незамінні деталі, які ми зустрічаємо всюди: від автомобілів та поїздів до побутової техніки та навіть дитячих іграшок. Вони забезпечують обертання деталей з мінімальним тертям, дозволяючи механізмам працювати плавно та ефективно. Але ви знаєте, що навіть мініатюрні підшипники можуть мати різну ширину при однаковому внутрішньому діаметрі? І що це пов'язано з тим, відкритий підшипник чи закритий? Давайте розберемося у цій цікавій темі!

Правильно підібране мастило – запорука довгої та безперебійної роботи підшипників. Давайте розберемося, які види мастил існують, чим вони відрізняються від мастил і яке змащення вибрати для ваших конкретних завдань.

На сайті vpk-podshipnik.com.ua ви знайдете широкий вибір підшипників для лінійного переміщення, які забезпечать плавну та надійну роботу ваших тренажерів.

A&S Automotive Solutions: Нові підшипники для легкових автомобілів від Fersa Group