1580205
Підшипник 1580205 відноситься до категорії комбайновий підшипник. За типом є кульковим однорядним, що сприймає радіальні навантаження. Має розміри 25 * 52 * 15 мм. Особливість конструкції - сферична посадкова поверхня зовнішнього кільця (обойми). Внутрішнє кільце має циліндричну посадку. Закритий гумовими ущільнювачами, які захищають від попадання вологи, пилу та інших забруднень, а також перешкоджають витіканню мастильного матеріалу. У підшипник на заводі внесене мастило, додатковий догляд не потрібен. Зняття кришок і заміна/додавання мастила категорично заборонене, оскільки це тягне за собою порушення в роботі підшипника. Можливий конфлікт мастильних матеріалів.
Маркування підшипника розрізняється залежно від виробника:
- k 6205 rs - FLT (Польща)
- UD 205 - ZVL (Словаччина)
- 6205 s ee - SNR (Франція)
- 205 NPP B - INA (Німеччина)
- 1726205-2rs 1 - SKF (Швеція)
Аналог за ГОСТ 1580205.
Розміри і основні характеристики підшипника:
Внутрішній діаметр d – 25 мм;
Зовнішній діаметр D – 52 мм;
Высота/ширина підшипника B – 15 мм;
Маса m – 0,130 кг;
Гранична частота обертання в пластичному мастилі nпл – 8500 об/мин;
Вантажопідйомність в динаміці С – 14 кН;
Вантажопідйомність в статиці Со – 7,8 кН.
Підшипник існує тільки в одній варіації - закритий пластиковими кришками.
Широко використовується в сільськогосподарській техніці, комбайни, сівалки.
Всі дані, зазначені в характеристиках, носять довідковий характер.
Ціни, вказані на сайті, актуальні на момент оформлення замовлення.
Всі статті
Ущільнення SKF HMSA10 RG: Надійний захист для обладнання
У сучасному промисловому виробництві надійність та довговічність обладнання відіграють ключову роль. Одним із ключових компонентів, що забезпечують безперебійну роботу механізмів, є ущільнення. Компанія SKF розробила нове покоління манжетних ущільнень HMSA10 V, які відповідають найвищим стандартам якості та ефективності.
Сучасна логістика неможлива без вантажних перевезень, а ключовим елементом цих перевезень є напівпричіп. Його унікальна конструкція, що дозволяє розподіляти навантаження між тягачом та самим напівпричепом, зробила його незамінним інструментом для транспортування різних вантажів на будь-які відстані. У цій статті ми розглянемо особливості конструкції напівпричепів, сфокусувавшись на механізмі зсувного даху та ролі підшипників у роботі.