Підшипник 607 2RS
Підшипник 607 2RS відноситься до радіальних кулькових, які є універсальними, не роз'ємними і складаються з цілісних зовнішнього і внутрішнього кілець, кульок і сепаратора. Ці підшипники, які мають просту конструкцію, надійні в експлуатації і прості в обслуговуванні. Доступні в однорядном і двухрядном, в закритому і відкритому конструкційному виконанні. Через особливості виробничого процесу відкриті підшипники можуть мати виточки в зовнішньому кільці для ущільнень або кришок. Внаслідок низького крутного моменту тертя, радіальні шарикопідшипники підходять для високих швидкостей.
Завдяки геометрії доріжок кочення і кульок, які використовуються в якості елементів кочення, кулькові підшипники можуть витримувати осьові навантаження в обох напрямках, а також радіальні навантаження.
Компенсація кутових перекосів (само-встановлення) однорядних радіальних шарикопідшипників обмежена, тому установка підшипників повинна бути досить точною. Зсув кілець може привести до несприятливих наслідків руху кульок і викличе додаткові навантаження на підшипник, що скоротить його термін служби. Для того, щоб зберегти ці навантаження на низькому рівні, дозволяються тільки малі кути регулювання (в залежності від навантаження), а саме, середньому від 4 'до 10'. Завдяки своїй внутрішній конструкції, дворядні радіальні кулькові підшипники не можуть само- встановлюватися. При використанні цих підшипників, отже, перекоси не припустимі.
Однорядні радіальні шарикопідшипники є найбільш часто використовуваним типом підшипників кочення. Вони виробляються в численних розмірах і різноманітних конструкціях і особливо економічні.
Підшипники з суфіксом 2RS мають манжетні ущільнення по обидва боки, зроблені з нитрильного бутадієнового каучуку NBR і підходять для помірних швидкостей. Змащуються вони високоякісним мастилом і змащені на весь термін.
Радіальні шарикопідшипники з ущільнення валу можуть бути використані при робочих температурах від -30 ° C до + 110 ° C, що обмежується мастилом і матеріалом ущільнень.
У радіальних шарикопідшипниках без суфікса матеріалу сепаратора, сепаратор виготовлений з листової сталі. Якщо сепаратор виготовлений латуні, армованого скловолокном поліаміду або інших відмінних від листової сталі матеріалів, то в позначенні підшипника ставитися відповідний суфікс, який у кожного виробника свій.
Підшипник 607 2RS виробляють багато підшипникових фірм. Ось деякі з них:607-2RSH SKF , 607-2RS EZO , 607 2RS FBJ , 607-2RSR ZVL , 607 2rs ZKL , 607.2RS FLT , 607-2RS CX , 180017 ГОСТ .
Розміри і технічні характеристики
Внутрішній діаметр підшипника d, мм | 7 |
Зовнішній діаметр підшипника D, мм | 19 |
Висота (ширина) підшипника B, мм | 6 |
Вантажопідйомність підшипника динамічна C, кН | 1,72 |
Вантажопідйомність підшипника статична Co, кН | 0,62 |
Гранична частота обертання при пластичному мастилі nпл, об/хв | 34000 |
Маса m, кг | 0,008 |
Всебічний огляд підшипників представлений на нашому каналі в , на який Ви можете підписатися в будь-який час. Ласкаво просимо!
Всі статті
Ущільнення SKF HMSA10 RG: Надійний захист для обладнання
У сучасному промисловому виробництві надійність та довговічність обладнання відіграють ключову роль. Одним із ключових компонентів, що забезпечують безперебійну роботу механізмів, є ущільнення. Компанія SKF розробила нове покоління манжетних ущільнень HMSA10 V, які відповідають найвищим стандартам якості та ефективності.
Сучасна логістика неможлива без вантажних перевезень, а ключовим елементом цих перевезень є напівпричіп. Його унікальна конструкція, що дозволяє розподіляти навантаження між тягачом та самим напівпричепом, зробила його незамінним інструментом для транспортування різних вантажів на будь-які відстані. У цій статті ми розглянемо особливості конструкції напівпричепів, сфокусувавшись на механізмі зсувного даху та ролі підшипників у роботі.