Пошук

ПРАВИЛА ПОШУКУ НА САЙТІ

  1. Переведіть компьютер на англійську мову.
  2. При пошуку підшипника введіть у віконце пошуку номер підшипника в нашому або імпортному позначенні.
  3. Весь набір символів здійснюється без пробілів.                     
  4. При пошуку клинового пасу введіть у віконце пошуку на англійській мові літеру профілю ременя (Z, A, B, C, D), поставте дефіс (-) і введіть довжину пасу в міліметрах.
  5. Приклад при пошуку сальника: 17х32х7, де «х» - англійська маленька літера «х» (ікс),  17 - діаметр посадочного місця сальника на валу, 32 - зовнішній діаметр сальника, 7 - висота сальника.
  6. При пошуку стопорних кілець наберіть літеру Z (якщо кільце одягається на вал) та наберіть діаметр вала в міліметрах або W (якщо кільце вставляється у втулку) та наберіть діаметр втулки в міліметрах.

за розмірами

Внутрішній діаметр, мм:
Від до
Зовнішній діаметр, мм:
Від до
Висота(ширина), мм:
Від до
Ціни актуальні на 23.01.2025

Підшипник 607 2RS

Підшипник 607 2RS відноситься до радіальних кулькових, які є універсальними, не роз'ємними і складаються з цілісних зовнішнього і внутрішнього кілець, кульок і сепаратора. Ці підшипники, які мають просту конструкцію, надійні в експлуатації і прості в обслуговуванні. Доступні в однорядном і двухрядном, в закритому і відкритому конструкційному виконанні. Через особливості виробничого процесу відкриті підшипники можуть мати виточки в зовнішньому кільці для ущільнень або кришок. Внаслідок низького крутного моменту тертя, радіальні шарикопідшипники підходять для високих швидкостей.

  Завдяки геометрії доріжок кочення і кульок, які використовуються в якості елементів кочення, кулькові підшипники можуть витримувати осьові навантаження в обох напрямках, а також радіальні навантаження.

  Компенсація кутових перекосів (само-встановлення) однорядних радіальних шарикопідшипників обмежена, тому установка підшипників повинна бути досить точною. Зсув кілець може привести до несприятливих наслідків руху кульок і викличе додаткові навантаження на підшипник, що скоротить його термін служби. Для того, щоб зберегти ці навантаження на низькому рівні, дозволяються тільки малі кути регулювання (в залежності від навантаження), а саме, середньому від 4 'до 10'. Завдяки своїй внутрішній конструкції, дворядні радіальні кулькові підшипники не можуть само- встановлюватися. При використанні цих підшипників, отже, перекоси не припустимі.

 Однорядні радіальні шарикопідшипники є найбільш часто використовуваним типом підшипників кочення. Вони виробляються в численних розмірах і різноманітних конструкціях і особливо економічні.

   Підшипники з суфіксом 2RS мають манжетні ущільнення по обидва боки, зроблені з нитрильного бутадієнового каучуку NBR і підходять для помірних швидкостей. Змащуються вони високоякісним мастилом і змащені на весь термін.

  Радіальні шарикопідшипники з ущільнення валу можуть бути використані при робочих температурах від -30 ° C до + 110 ° C, що обмежується мастилом і матеріалом ущільнень.

У радіальних шарикопідшипниках без суфікса матеріалу сепаратора, сепаратор виготовлений з листової сталі. Якщо сепаратор виготовлений латуні, армованого скловолокном поліаміду або інших відмінних від листової сталі матеріалів, то в позначенні підшипника ставитися відповідний суфікс, який у кожного виробника свій.

 Підшипник 607 2RS виробляють багато підшипникових фірм. Ось деякі з них:607-2RSH SKF , 607-2RS EZO , 607 2RS FBJ , 607-2RSR ZVL , 607 2rs ZKL , 607.2RS FLT , 607-2RS CX , 180017 ГОСТ .

0180

Розміри і технічні характеристики

Внутрішній діаметр підшипника d, мм 7
Зовнішній діаметр підшипника D, мм 19
Висота (ширина) підшипника B, мм 6
Вантажопідйомність підшипника динамічна C, кН 1,72
Вантажопідйомність підшипника статична Co, кН 0,62
Гранична частота обертання при пластичному мастилі nпл, об/хв 34000
Маса m, кг 0,008








Всебічний огляд підшипників представлений на нашому каналі в Ютуб , на який Ви можете підписатися в будь-який час. Ласкаво просимо!


Всі статті

Останні статті

A&S Automotive Solutions: Нові підшипники для легкових автомобілів від Fersa Group

Ущільнення SKF HMSA10 RG: Надійний захист для обладнання

У сучасному промисловому виробництві надійність та довговічність обладнання відіграють ключову роль. Одним із ключових компонентів, що забезпечують безперебійну роботу механізмів, є ущільнення. Компанія SKF розробила нове покоління манжетних ущільнень HMSA10 V, які відповідають найвищим стандартам якості та ефективності.

Сучасна логістика неможлива без вантажних перевезень, а ключовим елементом цих перевезень є напівпричіп. Його унікальна конструкція, що дозволяє розподіляти навантаження між тягачом та самим напівпричепом, зробила його незамінним інструментом для транспортування різних вантажів на будь-які відстані. У цій статті ми розглянемо особливості конструкції напівпричепів, сфокусувавшись на механізмі зсувного даху та ролі підшипників у роботі.