Підшипник 6206 2RS. Аналог 180206, 6206rs, 6206 закритий, 6206 llu, 6206 ddu
Підшипник 6206 2RS - кульковий однорядний закритого типу. Захисні кришки з пластику (гумові) перешкоджають потраплянню бруду та вологи у внутрішню порожнину, забезпечують збереження внесеного на заводі мастила, не допускають його витікання. Широко застосовується в авто- і сільгосптехніці. Аналог по ГОСТ - 180206. Можливе встановлення замість відкритого підшипника 6206.
Продукцію недорогих брендів можна використовувати у вузлах з низькими навантаженнями. Для вузлів високої відповідальності, в дорогій техніці, при високих обертах і навантаженнях рекомендовано використовувати лінійку преміум-класу (FAG, SNR, KOYO, SKF).
В залежості від виробника можливі різні варіанти маркування:
- 6206 DDU - PPL Польща;
- 6206 DDU CM - NSK Японія;
- 6206 2RSR - FAG Німеччина;
- 6206 2NSE - Nachi Японія;
- 6206 EE - SNR Франція;
- 6206 2RS1 - SKF Швеція.
Креслення та типаж підшипника 6206 RS
Основні характеристики:
Внутрішній діаметр d - 30 мм;
Зовнішній діаметр D - 62 мм;
Ширина B - 12 мм;
Маса m - 0.201 кг;
Вантажопідйомність у русі (динамічна) С - 19,6 кН;
Вантажопідйомність у спокої (статична) Со - 11,2 кН;
Частота обертання у пластичному мастилі nпл - 7500 об/хв;
Частота обертання у рідкому мастилі nж - 13000 об/хв.
Підшипники 180206 застосовуються в: рульовому управлінні вантажівок МАЗ (5322, 55 512, 5 336, 5434); карданному валу автобусів ГАЗ (3221, 322172, 32212), вантажівок ГАЗ (3302, 2217, 27057, 32217), легкових машин ГАЗ (31 029, 3110, 31105). Використовується одночасно в декількох ключових вузлах таких комбайнів як Єнісей-1200 (горловіца бункера, шатун жатки, коромисло ножа), Колос (шків натяжний, шнек бункера), Дон-1200 і Дон-1500 (шків варіатора мотовила, контрпривода вентилятора, натяжний ролик відбійного біттера), КЗС-3 (передній і задній контрприводи), КСК-100А / А1 (гідронасоси, мотовило), Нива (коромисло ножа, вал барабана в корпусі редуктора); в пункті картофелесортувальному з перебиральними столами (сепаратори і транспортери). Встановлюється в імпортних комбайнах CLASS (COMMANDOR, DOMINATOR, LEXION, MEDION, MEGA, TUCANO різних серій), прес-підбирачах CLAAS (Markant, Quadrant, Rollant, VARIANT різних серій), жатках CLAAS (серій 3.х, 4.х, 5 .х, VARIO HYDRO, VARIO SOLO).
Можливі наступні конструктивні варіації (у дужках вказане маркування за ГОСТ):
6206 (206) - відкритий;
6206 N (50206) - відкритий з проточкою по зовнішньому кільцю;
6206 NR (50206) - відкритий з проточкою та стопорним кільцем;
6206 ZNR - закритий металевою шайбой з однієї сторони, з проточкою та стопорним кільцем;
10N6206F11B - закритий гумовою кришкою з однієї сторони, з проточкою під кільце;
6206 ZZ - закритий з двох сторін металевими кришками;
6206 ZZ C3 - закритий з двох сторін металом, з тепловим зазором С3;
6206 2RS C3 - закритий гумовими ущільнювачами, з тепловим зазором С3.
Всі статті
Ущільнення SKF HMSA10 RG: Надійний захист для обладнання
У сучасному промисловому виробництві надійність та довговічність обладнання відіграють ключову роль. Одним із ключових компонентів, що забезпечують безперебійну роботу механізмів, є ущільнення. Компанія SKF розробила нове покоління манжетних ущільнень HMSA10 V, які відповідають найвищим стандартам якості та ефективності.
Сучасна логістика неможлива без вантажних перевезень, а ключовим елементом цих перевезень є напівпричіп. Його унікальна конструкція, що дозволяє розподіляти навантаження між тягачом та самим напівпричепом, зробила його незамінним інструментом для транспортування різних вантажів на будь-які відстані. У цій статті ми розглянемо особливості конструкції напівпричепів, сфокусувавшись на механізмі зсувного даху та ролі підшипників у роботі.