Пошук

ПРАВИЛА ПОШУКУ НА САЙТІ

  1. Переведіть компьютер на англійську мову.
  2. При пошуку підшипника введіть у віконце пошуку номер підшипника в нашому або імпортному позначенні.
  3. Весь набір символів здійснюється без пробілів.                     
  4. При пошуку клинового пасу введіть у віконце пошуку на англійській мові літеру профілю ременя (Z, A, B, C, D), поставте дефіс (-) і введіть довжину пасу в міліметрах.
  5. Приклад при пошуку сальника: 17х32х7, де «х» - англійська маленька літера «х» (ікс),  17 - діаметр посадочного місця сальника на валу, 32 - зовнішній діаметр сальника, 7 - висота сальника.
  6. При пошуку стопорних кілець наберіть літеру Z (якщо кільце одягається на вал) та наберіть діаметр вала в міліметрах або W (якщо кільце вставляється у втулку) та наберіть діаметр втулки в міліметрах.

за розмірами

Внутрішній діаметр, мм:
Від до
Зовнішній діаметр, мм:
Від до
Висота(ширина), мм:
Від до
Ціни актуальні на 28.03.2024

Підшипники для скейта та роликів

ВПК Підшипник пропонує підшипники для скейта, лонгборда, пенні, роликів, роликових коліс зі складу в Україні.

Ми використовали наш великий досвід і знання о мініатюрних підшипниках, щоб задовільнити найважливіші критерії при експлуатації роликових ковзанів і скейтборду. Найважливішими критеріями проектування були висока продуктивність і співвідношення ціна-якості. Єдиним розходженням між двома видами підшипників для роликових ковзанів є матеріал кульок, з яких одні виготовляються зі сталевими кульками, а інші - з керамічними.

Підшипник зі сталевими кульками 608TW-2RUP5C3LDS18


Подшипник1 (1)

Матеріал (кілець і кульок) SAE52100 (хромована сталь)
Матеріал (сепаратора) поліамід
Вид ущільнення без контактних ущільнень
Статична вантажопідйомність 0,136 кН
Динамічна вантажопідйомність 0, 327 кН
Гранична швидкість 48,000 обертів у хвилину
Вживане мастило Klueber Isoflex LDS 18 grease ( 20% заповнення)
*з адекватним мастилом

Ці підшипники відповідають правилам і вимогам EU ROHS і REACH.

Радіальный зазор С2 СN C3 C4
(мікроны) 0 - 7 2 - 13 8 - 23 14 - 29

 

Допуск P0 P6 P5
Відхилення внутрішнього діаметра +0 / -0.008mm +0 / -0.007mm +0 / -0.005mm
Відхилення зовнішнього діаметра +0 / -0.009mm +0 / -0.008mm +0 / -0.006mm
Відхилення ширини +0 / -0.120mm +0 / -0.120mm +0 / -0.040mm
Абсолютне відхилення від внутрішнього діаметра 8 7 4
Абсолютне відхилення від зовнішнього діаметра 9 8 5
Відхилення від ширини внутрішнього кільця 15 15 5
Відхилення від ширини зовнішнього кільця 15 15 5
Внутрішній радіальний зазор 10 6 4
Зовнішній радіальний зазор 15 9 6

Підшипник з керамічними кульками CB608TW-2RUP5C3LDS18

Подшипник2 

Матеріал (кілець і кульок) Кільця з хромованою стали
Кульки з Si3N4 (кераміка)
Матеріал (сепаратора) поліамід
Вид ущільнення без контактних ущільнень
Статична вантажопідйомність 0,136 кН
Динамічна вантажопідйомність 0, 327 кН
Гранична швидкість 56,000 обертів у хвилину
Вживане мастило Klueber Isoflex LDS 18 grease ( 20% заповнення)

з адекватним мастилом

Ці підшипники відповідають правилам і вимогам EU ROHS і REACH.

 

 

Радіальный зазор С2 СN C3 C4
(мікроны) 0 - 7 2 - 13 8 - 23 14 - 29

 

Допуск P0 P6 P5
Відхилення внутрішнього діаметра +0 / -0.008mm +0 / -0.007mm +0 / -0.005mm
Відхилення зовнішнього діаметра +0 / -0.009mm +0 / -0.008mm +0 / -0.006mm
Відхилення ширини +0 / -0.120mm +0 / -0.120mm +0 / -0.040mm
Абсолютне відхилення від внутрішнього діаметра 8 7 4
Абсолютне відхилення від зовнішнього діаметра 9 8 5
Відхилення від ширини внутрішнього кільця 15 15 5
Відхилення від ширини зовнішнього кільця 15 15 5
Внутрішній радіальний зазор 10 6 4
Зовнішній радіальний зазор 15 9 6
 

Як вибрати хороший підшипник для скейтборду?

Матеріал:

Кільця: Хром-сталь SAE52100 є найбільш часто використовуваною сталлю для підшипників, тому що вона зносостійка. Вона може іржавіти, тому, якщо ви катаєтеся по мокрій поверхні, очистіть підшипники після використання (див. Розділ по очищенню нижче). Нержавіюча сталь трохи м'якша, але довго прослужить, бо розрахована на більш великі навантаження ніж ваша вага.

Кульки: Хромовані і з нержавіючої сталі кульки будуть витримувати високі навантаження і швидкості, цим вони абсолютно підходять для скейтерів. Кульки з нітриду кремнію (кераміка) набагато легше і твердіше. Ці фактори зменшують робочу температуру і мінімізують знос, що означає більш тривалий термін служби підшипника. Твердість керамічних кульок означає, що вони менш схильні до пошкоджень, якщо в підшипник потрапляє сміття. Однак гібридний підшипник ймовірніше буде пошкоджений раптовими ударними навантаженнями (наприклад, стрибками), оскільки керамічні кульки не стискуються, як це роблять сталеві кульки. При ударних навантаженнях керамічні кульки з більшою ймовірністю завдадуть нерівності на доріжках підшипників, що зробить підшипник грубим і гучним.

ВПК Підшипник пропонує дешеві варіанти зачинені гумовими ущільненнями виконані по ABEC1 або їх аналогиНа пропозиції також є підшипники розмірами 8*22*7 зачинен залізними кришками виконані по ABEC1 або їх аналоги.

Швидкість

У стандартного підшипника скейта швидкість близько 34 000 об / хв. Підшипники запропоновані Вам розраховані на швидкість 48 000 оборотів в хвилину. Однак, з колесами діаметром 75 мм ви зможете обертати підшипники зі швидкістю менше 7000 об / хв зі швидкістю 60 миль на годину (96 км / ч), таким чином,  ви ніколи не наблизитеся до максимальної швидкості стандартного підшипника.

Оцінка ISO, ABEC (оцінка допустимих навантажень і точність)

Значення ISO виражаються в міліметрах, тоді як допуски Abec вимірюються в дюймах. Ці стандарти контролюють розміри підшипника, такі як внутрішній і зовнішній діаметри, ширину.

Наприклад, внутрішній діаметр кільця (розмір отвору) підшипника 608 становить 8 мм. Якщо підшипник відноситься до P0 (Abec1), внутрішній діаметр повинен вимірюватися від 7,992 до 8,0 мм. Для підшипника Abec5, який становить від 7,995 до 8,0 мм і для підшипника Abec7, від 7,996 до 8,0 мм, тому між ними не така вже й велика різниця! Рейтинг ISO / Abec також контролює округлість підшипникових кілець і, отже, їх гладкість. Рейтинг ISO / Abec НЕ контролює ослаблення підшипника. Це стосується «Зазору» (див. Нижче). Що стосується Abec9, то далеко не всі виробники в світі здатні створювати справжні підшипники Abec9. Вони використовуються в аерокосмічних конструкціях і надзвичайно дорогі!

Обойма / сепаратор

Хороший цілісний сталевий сепаратор відмінно підходить для підшипників катання. У них використовується високошвидкісний нейлоновий сепаратор просто тому, що у нього кращі характеристики ковзання і трохи нижче рівень шуму, такий сепаратор пробачить, якщо підшипник забруднений брудом або використовується з неадекватним мастилом, що може бути важливо, якщо вашим підшипникам давно потрібне очищення і повторне змащування. Підшипники з нержавіючої сталі мають сепаратор з нержавіючої сталі.

Зазор

Внутрішній зазор підшипника - це простір між кульками і доріжками кочення. Підшипник призначений в основному для радіального навантаження (підшипники для роликів і для вертикального навантаження) і трохи для осьової (бічного) навантаження. Зазор на підшипниках ковзання трохи більше, ніж стандартний, і призначений для перенесення більшого навантаження при необхідності.

Обертаючий момент

Обертаючий момент співвідноситься з величиною сили, необхідної для початку обертання підшипника зі стану спокою до підтримки його обертання. Для підшипників роликових ковзанів, сила повороту - це ваша вага і сила, що діє на ковзани, яка змушує їх котитися. На початкові і поточні значення обертаючого моменту підшипника впливають такі фактори, як округлість і гладкість доріжки кочення; ущільнення; мастило і сепаратор.

Очевидно, що підшипник з дуже густим мастилом і жорсткими ущільненнями буде важче повертатися через тертя мастила і ущільнень, що не дозволить вашим роликам вільно обертатися. Менш очевидно, що дешевий підшипник під час навантаження, не буде обертатися так само вільно, тому що доріжки кочення не такі круглі. З масляним мастилом ви можете обертати довше вручну, так як там дуже мало навантаження, але це не повторює умов ролика, тому тест проведений в руках вводить в оману. Підшипник з хорошою округлістю і поверхнею на кульках і доріжках кочення вимагає менше зусиль для обертання під навантаженням.

Ущільнення

Підшипники можуть поставлятися з металевими кришками, щоб не допустити потрапляння великих часток бруду, або гумовими ущільнювачами (іноді званих контактними ущільненнями), які також зупиняють пил. Металеві кришки дозволяють дрібним часткам бруду потрапити в підшипник. Контактні ущільнення притираються до внутрішнього кільця підшипника для створення ефективного прилягання, але значно збільшують опір, що не дуже зручно для використання на ковзанах.

Кращим рішенням є безконтактне ущільнення. Ця конструкція забезпечує кращий захист, ніж кришки, але без опору, викликаного нормальними ущільненнями. Нарешті, оскільки вони представляють собою тільки натискну втулку в зовнішньому кільці підшипника, безконтактні ущільнення можуть бути легко видалені і повторно встановлені при очищенні і повторному змащенні підшипника.

Рівень шуму

Кільця й ​​кульки підшипника не зовсім круглі, а тіла й доріжки кочення навіть після обширного тонкого шліфування й полірування не зовсім гладкі. Ці дефекти механічної обробки / шліфування викликають додаткову вібрацію. Наші підшипники для ковзанів - це клас EMQ, який після випробувань вибирали тільки підшипники з низьким рівнем шуму P5. Вони мають кращу округлість і більш плавні доріжки кочення, що означає більш плавний хід і низький крутний момент.

Змащення

Правильне мастило необхідна для того, щоб внутрішні поверхні не ставали занадто гарячими. Відсутність ефективного мастила значно збільшує знос. Найефективнішим мастилом для закритого або ущільненого підшипника є пластичне мастило. Масляне мастило використовується, де обертання відбувається дуже повільно, так як воно не залишається на місці з великою швидкістю. Пластичне мастило зазвичай створює більшу опору, ніж масляне, але під навантаженням різниця буде не дуже великою, якщо пластичне мастило має низьку в'язкість. Різниця стає ще менше, коли підшипник пропрацює короткий час, пластичне мастило нагрівається і стає м'якше. Пластичне мастило також може допомогти зупинити бруд і не дати протекти всередину.

Наші підшипники для ковзанів містять високошвидкісне мастило з низьким обертовим моментом, вироблене Klueber, що робить мастильні матеріали для найвимогливіших застосувань в промисловості і аерокосмічної промисловості. Він містить жорсткий літій, який більш ніж достатньо міцний для умов ковзана. Кількість пластичного мастила в наших підшипниках катання ретельно вибирається для забезпечення відмінного змазування і мінімального опору одночасно. Ми пропонуємо тюбики мастила для тих, хто хоче повторно змастити свої підшипники.

Очищення і додаткове змащування

Щоб підшипники служили довше, вони повинні залишатися чистими. В умовах роликових ковзанів підшипники часто піддаються забрудненню і пилу, тому, щоб заощадити гроші, ви можете регулярно виконувати технічне обслуговування, а саме: видаляти бруд всередині підшипника і замінювати будь-яке забруднене мастило. ПАМ'ЯТАЙТЕ - бруд в підшипнику зазвичай означає пошкодження поверхні кульок і доріжок кочення. Очищення навряд чи призведе до відновлення підшипника до його первісного стану, але це запобіжить подальше пошкодження (поки в підшипник не влучає більше бруду).

Перевірка на знос

Не складно перевірити ступінь зношення підшипника для ковзанів. Протягом періоду використання знос буде викликати лущення, і дрібні частинки металу будуть відлущуватися. Ви можете пом'яти доріжки кочення підшипника під час стрибків. Все це викликає підвищену шорсткість підшипника. На цьому етапі знос буде прискорюватися в міру того, як металеве сміття забиває або дряпає кульки і доріжки кочення. Цей процес значно прискорюється завдяки будь-якому бруду, який пробився у підшипник. Якщо тримати внутрішнє кільце підшипника між великим пальцем і іншим пальцем, а потім провертати кільце іншою рукою, ви зможете відчути шорсткість, якщо носій зношений. Якщо після очищення шорсткість залишається, підшипник повинен бути замінений. Зношені підшипники часто стають більш грубими після очищення, тому що мастило має ефект зволоження.

Видалення ущільнень

Як згадувалося в розділі про ущільнення, безконтактне ущільнення можна легко видалити тонким лезом, таким як ножем або невеликою викруткою і т. д. ОБЕРЕЖНО переміщайте кінчик леза між ущільненням і внутрішнім кільцем, щоб не пошкодити ущільнення. Натисніть кінцем леза прямо під ущільненням (але не так далеко, як ви не хочете зачепити сепаратор підшипника!), Потім акуратно захопіть ущільнення. Зовнішня кромка ущільнення знаходиться в канавці в зовнішньому кільці підшипника.

Видалення мастила

Важливо прибирати старе мастило, так як воно може містити частки бруду або піску, які мають абразивний ефект. Мастило може бути видалене шляхом замочування в розчиннику, такому як уайт-спірит, але завжди дотримуйтеся вказівок з техніки безпеки при використанні будь-якого такого продукту. Перемішування або обертання підшипника в розчиннику допоможе прискорити процес. Підшипник буде вільно обертатися, якщо він буде чистим. Ви можете обертати підшипник, щоб видалити більшу частину розчинника і помістити його на чисту поверхню, щоб дати висохнути. При використанні легкозаймистого миючого засобу переконайтеся, що ви тримайтеся подалі від можливих джерел займання і НІ ЗА ЯКИХ ОБСТАВИН не використовуйте бензин через ризик займання або вибуху. Ви завжди повинні дозволяти розчиннику повністю висихати перед повторним змащенням, бо розчинник зруйнує нову порцію мастила.

Нанесення мастила

Без правильного обладнання важко повторно змастити потрібною кількістю, тому тут повинні бути задіяні ваші здогадки. Вам потрібно заповнити приблизно 15-20 відсотків внутрішнього простору підшипника пластичним мастилом. Краще рівномірно розподілити пластичне мастило так, щоб навколо кульок на доріжках кочення було затиснуте невелика його кількість (це пази або доріжки всередині внутрішнього і зовнішнього кілець, в які входять кулі). Як тільки змащення закінчено, поверніть підшипник кілька разів вручну, щоб розподілити мастило по доріжках кочення.

Заміна ущільнень

Гумові ущільнення можна переінсталювати, натиснувши на зовнішню кромку ущільнення в вузької канавки в зовнішньому кільці підшипника. Це засувка виконується вручну. Коли ви заміните ущільнення, переконайтеся, що підшипник обертається досить вільно. Якщо ж він жорсткіше крутиться, значить ущільнення неправильно встановлені.

Захист ваших підшипників

Для захисту від корозії нанесіть легке масляне покриття на зовнішні поверхні хромованих сталевих підшипників (наприклад, 3 в 1).

Підшипники

Опис: 608TW-2RUP5C3LDS18
Хромована сталь зі сталевими кульками, високошвидкісний нейлоновий сепаратор, зйомні безконтактні ущільнення, клас P5 / Abec5, радіальний зазор C3, злегка змазаний вільним мастилом.

Опис: CB608TW-2RUP5C3LDS18 (Hybrid)
Хромована сталь з керамічними кульками, високошвидкісний нейлоновий сепаратор, зйомні безконтактні ущільнення, клас P5 / Abec5, радіальний зазор C3, злегка змазаний вільним мастилом.


Всі статті

Останні статті

Підшипник ex206g2 - кульковий підшипник, який служить опорою для валів, його корпус складається з двох кілець, які з'єднані сепаратором.

Підшипник es207g2 це підшипник, що закріпляється, кульковий підшипник, складається з двох частин - обойм, зовнішньої і внутрішньої, які з'єднуються сепаратором, він є корпусним.

Підшипник es208g2 - це кульковий підшипник, який закріплюється на валу, дві частини - обойми, внутрішня і зовнішня, що з'єднуються сепаратором, складають його корпус.

Закріплювальні кулькопідшипники GE..-KRR-B в широкому асортименті з аналогами за доступними цінами.