Пошук

ПРАВИЛА ПОШУКУ НА САЙТІ

  1. Переведіть компьютер на англійську мову.
  2. При пошуку підшипника введіть у віконце пошуку номер підшипника в нашому або імпортному позначенні.
  3. Весь набір символів здійснюється без пробілів.                     
  4. При пошуку клинового пасу введіть у віконце пошуку на англійській мові літеру профілю ременя (Z, A, B, C, D), поставте дефіс (-) і введіть довжину пасу в міліметрах.
  5. Приклад при пошуку сальника: 17х32х7, де «х» - англійська маленька літера «х» (ікс),  17 - діаметр посадочного місця сальника на валу, 32 - зовнішній діаметр сальника, 7 - висота сальника.
  6. При пошуку стопорних кілець наберіть літеру Z (якщо кільце одягається на вал) та наберіть діаметр вала в міліметрах або W (якщо кільце вставляється у втулку) та наберіть діаметр втулки в міліметрах.

за розмірами

Внутрішній діаметр, мм:
Від до
Зовнішній діаметр, мм:
Від до
Висота(ширина), мм:
Від до
Ціни актуальні на 21.11.2024

Підшипники бренду LBP

Найбільші фірми, що виробляють підшипники, відкривають свої заводи і підприємства по всьому світу. Сьогодні мова піде про український підрозділ світового лідера сфери підшипників - компанії SKF-Ukraine (LBP).

Майже п'ятдесят років тому, в липні 1968, підписується указ Міністра автомобільної промисловості СРСР, згідно з яким в Луцьку починається будівництво підшипникового заводу, продукція якого буде мати маркування 28 ГПЗ. У 1980 році завод починає свою роботу, випустивши у червні першу тестову партію конічних роликових підшипників для автоконцерну КамАЗ. У лютому 1981 з конвеєра сходить перша промислова партія підшипників, а в середині 1982 обсяг випущеної продукції перевищує позначку в один мільйон одиниць. Два роки потому, в 1984 році, випуск продукції склав більше десяти мільйонів одиниць. Випробування, проведені з виготовленими підшипниками, показують високі результати.

Підшипники бренду LBP Після періоду перебудови завод поступово занепадає. Указом від червня 1994 Луцький підшипниковий завод реорганізований у відкрите акціонерне товариство, і в основному простоює без роботи. Однак, в червні 1997 року завод отримує сертифікат ISO 9000, і в грудні того ж року входить до складу корпорації SKF. З цього моменту підприємство відроджується, оновлюються виробничі потужності. З 2000 року завод починає випуск компонентів підшипників для заводів SKF в Польщі, Бразилії та Німеччини. У травні 2004 року президент компанії SKF Том Джонстон, перебуваючи з візитом у Луцьку, відзначає якісну і надійну роботу Луцького заводу.

У лютому 2007 року Луцький підшипниковий завод перейменовується в СКФ-Україна. Вироблені підшипники отримують маркування «SKF UA», що є показником високої якості продукції, гарантованого корпорацією SKF.

Основний напрямок виробництва заводу - голчасті й роликові конічні підшипники. Останні представлені найбільш затребуваними серіями: 7200 (підшипники 7212), 7300 (підшипники 7314), 7500 (підшипники 7508), 7600 (підшипники 7613). Продукцією заводу комплектуються в основному вантажні автомобілі, сільськогосподарська техніка та промислове обладнання. Випускаються також підшипники під маркуванням LBP - це сегмент, орієнтований на український ринок, що поєднує в собі високу якість продукції і більш низьку ціну.

Компанія ВПК-Підшипник рада представити вам роликові конічні підшипники вітчизняного виробника, що за якістю не поступаються зарубіжним аналогам. Скористайтеся зручним каталогом, щоб підібрати потрібний вам підшипник. Купуючи у нас підшипники, ви можете бути впевнені в тому, що він пропрацює довго і надійно.


Всі статті

Останні статті

Купити кулькові радіальні підшипники в Україні. Великий вибір, найвигідніші ціни. Швидка доставка по всій країні. Професійна консультація.

Ми пропонуємо тільки якісні втулки від провідних виробників, включаючи моделі для інвалідних витягів

Якісне заточування потребує точних деталей. Втулка TUP1.10x10 – це незамінний елемент маніпулятора для заточування ножів, що забезпечує плавне ковзання та високу точність обробки. Давайте розберемося, чому саме ця деталь така важлива для отримання ідеально гострого леза

Зношування підшипників каретки - досить поширена проблема, з якою стикаються багато велосипедистів. Вчасно помітивши ознаки зношування та замінивши підшипники, ви зможете уникнути серйозніших поломок та забезпечити плавну роботу велосипеда.