Пошук

ПРАВИЛА ПОШУКУ НА САЙТІ

  1. Переведіть компьютер на англійську мову.
  2. При пошуку підшипника введіть у віконце пошуку номер підшипника в нашому або імпортному позначенні.
  3. Весь набір символів здійснюється без пробілів.                     
  4. При пошуку клинового пасу введіть у віконце пошуку на англійській мові літеру профілю ременя (Z, A, B, C, D), поставте дефіс (-) і введіть довжину пасу в міліметрах.
  5. Приклад при пошуку сальника: 17х32х7, де «х» - англійська маленька літера «х» (ікс),  17 - діаметр посадочного місця сальника на валу, 32 - зовнішній діаметр сальника, 7 - висота сальника.
  6. При пошуку стопорних кілець наберіть літеру Z (якщо кільце одягається на вал) та наберіть діаметр вала в міліметрах або W (якщо кільце вставляється у втулку) та наберіть діаметр втулки в міліметрах.

за розмірами

Внутрішній діаметр, мм:
Від до
Зовнішній діаметр, мм:
Від до
Висота(ширина), мм:
Від до
Ціни актуальні на 23.01.2025

Підшипники бренду LBP

Найбільші фірми, що виробляють підшипники, відкривають свої заводи і підприємства по всьому світу. Сьогодні мова піде про український підрозділ світового лідера сфери підшипників - компанії SKF-Ukraine (LBP).

Майже п'ятдесят років тому, в липні 1968, підписується указ Міністра автомобільної промисловості СРСР, згідно з яким в Луцьку починається будівництво підшипникового заводу, продукція якого буде мати маркування 28 ГПЗ. У 1980 році завод починає свою роботу, випустивши у червні першу тестову партію конічних роликових підшипників для автоконцерну КамАЗ. У лютому 1981 з конвеєра сходить перша промислова партія підшипників, а в середині 1982 обсяг випущеної продукції перевищує позначку в один мільйон одиниць. Два роки потому, в 1984 році, випуск продукції склав більше десяти мільйонів одиниць. Випробування, проведені з виготовленими підшипниками, показують високі результати.

Підшипники бренду LBP Після періоду перебудови завод поступово занепадає. Указом від червня 1994 Луцький підшипниковий завод реорганізований у відкрите акціонерне товариство, і в основному простоює без роботи. Однак, в червні 1997 року завод отримує сертифікат ISO 9000, і в грудні того ж року входить до складу корпорації SKF. З цього моменту підприємство відроджується, оновлюються виробничі потужності. З 2000 року завод починає випуск компонентів підшипників для заводів SKF в Польщі, Бразилії та Німеччини. У травні 2004 року президент компанії SKF Том Джонстон, перебуваючи з візитом у Луцьку, відзначає якісну і надійну роботу Луцького заводу.

У лютому 2007 року Луцький підшипниковий завод перейменовується в СКФ-Україна. Вироблені підшипники отримують маркування «SKF UA», що є показником високої якості продукції, гарантованого корпорацією SKF.

Основний напрямок виробництва заводу - голчасті й роликові конічні підшипники. Останні представлені найбільш затребуваними серіями: 7200 (підшипники 7212), 7300 (підшипники 7314), 7500 (підшипники 7508), 7600 (підшипники 7613). Продукцією заводу комплектуються в основному вантажні автомобілі, сільськогосподарська техніка та промислове обладнання. Випускаються також підшипники під маркуванням LBP - це сегмент, орієнтований на український ринок, що поєднує в собі високу якість продукції і більш низьку ціну.

Компанія ВПК-Підшипник рада представити вам роликові конічні підшипники вітчизняного виробника, що за якістю не поступаються зарубіжним аналогам. Скористайтеся зручним каталогом, щоб підібрати потрібний вам підшипник. Купуючи у нас підшипники, ви можете бути впевнені в тому, що він пропрацює довго і надійно.


Всі статті

Останні статті

A&S Automotive Solutions: Нові підшипники для легкових автомобілів від Fersa Group

Ущільнення SKF HMSA10 RG: Надійний захист для обладнання

У сучасному промисловому виробництві надійність та довговічність обладнання відіграють ключову роль. Одним із ключових компонентів, що забезпечують безперебійну роботу механізмів, є ущільнення. Компанія SKF розробила нове покоління манжетних ущільнень HMSA10 V, які відповідають найвищим стандартам якості та ефективності.

Сучасна логістика неможлива без вантажних перевезень, а ключовим елементом цих перевезень є напівпричіп. Його унікальна конструкція, що дозволяє розподіляти навантаження між тягачом та самим напівпричепом, зробила його незамінним інструментом для транспортування різних вантажів на будь-які відстані. У цій статті ми розглянемо особливості конструкції напівпричепів, сфокусувавшись на механізмі зсувного даху та ролі підшипників у роботі.