Пошук

ПРАВИЛА ПОШУКУ НА САЙТІ

  1. Переведіть компьютер на англійську мову.
  2. При пошуку підшипника введіть у віконце пошуку номер підшипника в нашому або імпортному позначенні.
  3. Весь набір символів здійснюється без пробілів.                     
  4. При пошуку клинового пасу введіть у віконце пошуку на англійській мові літеру профілю ременя (Z, A, B, C, D), поставте дефіс (-) і введіть довжину пасу в міліметрах.
  5. Приклад при пошуку сальника: 17х32х7, де «х» - англійська маленька літера «х» (ікс),  17 - діаметр посадочного місця сальника на валу, 32 - зовнішній діаметр сальника, 7 - висота сальника.
  6. При пошуку стопорних кілець наберіть літеру Z (якщо кільце одягається на вал) та наберіть діаметр вала в міліметрах або W (якщо кільце вставляється у втулку) та наберіть діаметр втулки в міліметрах.

за розмірами

Внутрішній діаметр, мм:
Від до
Зовнішній діаметр, мм:
Від до
Висота(ширина), мм:
Від до
Ціни актуальні на 23.01.2025

Підшипники поздовжнього переміщення

Підшипники лінійного переміщення (вони ж кулькові втулки) найбільш часто застосовуються в машинобудуванні та промисловому виробництві. Прийшовши на зміну звичайним підшипники кочення, вони не тільки зменшили силу тертя на вал, а й забезпечили плавне поступальний рух. Останнє є важливим для таких механізмів, як обробні верстати, де необхідна висока точність руху і дотримання заданої траєкторії.

Лінійні підшипники являють собою поліамідний сепаратор, в якому сегментарно розташовані доріжки кочення (в основному виконані з нержавіючої сталі) з комплектами кульок. Рециркуляції кульок не роблять опору сепаратора і не призводять до биття, а їх розмір дозволяє нести великі навантаження. Така конструкція дозволяє повністю використовувати зону навантаження, підвищуючи несучу здатність і збільшуючи довговічність вузла. Незалежно від довжини переміщення, такі підшипники забезпечують мінімальне тертя по направляючої, вони компактні і прості в монтажі. Головна умова при установці підшипника - точно дотримати його співвісність з корпусом або валом.

   
Різні варіанти лінійних підшипників: серії LM, LBAS, KH, KB

Можливий варіант як відкритого, так і закритого підшипник поздовжнього переміщення. Закритий, більш герметичний, захищений від витікання мастила і потрапляння забруднень за допомогою двухгубчатого ущільнення. Відкриті також мають певний захист у вигляді безконтактних щитів, що перешкоджають попаданню крупного сміття. Як і в будь-якому іншому підшипнику, в закритий варіант мастило внесена на заводі, і ні в якому разі не допускається його розтин і повторне змазування. Лінійні направляючі вала виробництва компанії SKF змащуються спеціальним мастилом LGEP2, що витримує високі навантаження, температури від -30 ° C до + 110 ° C і має антикорозійні властивості.

Підшипник поздовжнього переміщення найбільш часто застосовується в автомобільній і харчовій промисловостях; при автоматизації виробництва і в обробних верстатах; в медобладнанні, де потрібна висока точність роботи (наприклад, оптичні прилади); в робототехніці. Також останнім часом набирає популярність застосування цих підшипників в будинках і офісах - наприклад, при влаштуванні розсувних конструкцій.

Головними перевагами кулькових втулок ковзання є висока точність і жорсткість конструкції, плавність переміщення в поєднанні з високою несучою здатністю і великим терміном безпроблемної служби.


Всі статті

Останні статті

A&S Automotive Solutions: Нові підшипники для легкових автомобілів від Fersa Group

Ущільнення SKF HMSA10 RG: Надійний захист для обладнання

У сучасному промисловому виробництві надійність та довговічність обладнання відіграють ключову роль. Одним із ключових компонентів, що забезпечують безперебійну роботу механізмів, є ущільнення. Компанія SKF розробила нове покоління манжетних ущільнень HMSA10 V, які відповідають найвищим стандартам якості та ефективності.

Сучасна логістика неможлива без вантажних перевезень, а ключовим елементом цих перевезень є напівпричіп. Його унікальна конструкція, що дозволяє розподіляти навантаження між тягачом та самим напівпричепом, зробила його незамінним інструментом для транспортування різних вантажів на будь-які відстані. У цій статті ми розглянемо особливості конструкції напівпричепів, сфокусувавшись на механізмі зсувного даху та ролі підшипників у роботі.