Пошук

ПРАВИЛА ПОШУКУ НА САЙТІ

  1. Переведіть компьютер на англійську мову.
  2. При пошуку підшипника введіть у віконце пошуку номер підшипника в нашому або імпортному позначенні.
  3. Весь набір символів здійснюється без пробілів.                     
  4. При пошуку клинового пасу введіть у віконце пошуку на англійській мові літеру профілю ременя (Z, A, B, C, D), поставте дефіс (-) і введіть довжину пасу в міліметрах.
  5. Приклад при пошуку сальника: 17х32х7, де «х» - англійська маленька літера «х» (ікс),  17 - діаметр посадочного місця сальника на валу, 32 - зовнішній діаметр сальника, 7 - висота сальника.
  6. При пошуку стопорних кілець наберіть літеру Z (якщо кільце одягається на вал) та наберіть діаметр вала в міліметрах або W (якщо кільце вставляється у втулку) та наберіть діаметр втулки в міліметрах.

за розмірами

Внутрішній діаметр, мм:
Від до
Зовнішній діаметр, мм:
Від до
Висота(ширина), мм:
Від до
Ціни актуальні на 26.04.2025

Заміна клинового ременя: як не помилитися у виборі

Клинові приводні ремені широко використовуються в приводах сільськогосподарської та промислової техніки. Вони передають обертаючий момент між шківами, приводячи в рух механізм.

Рано чи пізно настає такий момент, коли ремінь втрачає свої нормальні робочі характеристики. Навіть при ідеальному дотриманні співвісності шківів, чистоті вузла і використанні дорогого високоякісного виробу такого результату, на жаль, уникнути не вдасться.

Причин виходу ременя з ладу дуже багато. Можливий розрив навіть після короткочасного використання - через блокування приводу, неправильний монтаж або потрапляння сторонніх предметів. Бічні грані швидко зношуються при дуже малому натягу і занадто високому пусковому моменті, а також при неспіввісності шківів. Тріщини в основі ременя з'являються в основному при установці на шків з діаметром менше рекомендованого, при прослизанні і недотриманні температурного режиму. Ремінь також може стати липким або клейким на дотик при впливі хімічних або жирних (маслянистих) речовин. Від сильних вібрацій, занадто малого натягу або неспіввісності шківів ремінь може перекрутитися.

У всіх цих ситуаціях постає питання про заміна клинового ременя, і тут важливо правильно його підібрати. Якщо на поверхні залишилося маркування, це значно спрощує ситуацію. У такому випадку потрібно лише знайти точно такий же.

Маркування клинових ременів складається з профілю і довжини.

Профіль клинового ременя (позначається літерою) - це його стандартні геометричні характеристики: максимальна ширина і висота, мінімально допустимий діаметр ведучого шківа. Довжина ременя (цифрове значення) - це номінальна розрахункова довжина в міліметрах.

Зазвичай у покупця не виникає жодних питань щодо довжини ременя, а от з його маркуванням можуть бути складності. Справа в тому, що позначення клинових ременів може бути як в системі ГОСТ (країни СНД, раніше - СРСР), так і в міжнародній системі ISO. Розглянемо співвідношення маркувань в різних стандартах:

  Профіль ременя
ГОСТ 0 А Б В Г Д
ISO Z A B C D E
Ширина перетину, мм 10 13 17 22 32 40


Найбільш часто використовуються ремінь профіль B (Б) і ремінь профіль C (В). Відрізнити латинську букву «B» від кириличної «В» з ходу не вийде. А адже, упустивши цей момент з уваги, можна замовити не той ремінь, який вам потрібен, і в підсумку витратити зайві гроші і, що важливо, - час!

Щоб не помилитися, слід вимірювати ширину перетину ременя. Якщо вона становить 17 мм, то шуканий ремінь буде профілю B (Б), якщо 22 мм - то профілю C (В).

У випадку, якщо маркування ременя стерте, або він зношений настільки, що немає можливості його прочитати, профіль можна обчислити знову таки по ширині перетину, достатньо лише заміряти ширину шківа. Довжину можна обчислити, обмотавши мотузкою шківи на приводі, а потім слід додати відповідне стандартне значення до виміряного (див. рядок «Рабочая длина Lp – внутренняя длина Li» в картинці нижче).

remni_harakteristiki

Компанія ВПК-Підшипник представляє широкий клинові ремені каталог, який допоможе вам вибрати саме те, що потрібно.

 


Всі статті

Останні статті

Підшипник з позначенням 603 є ще одним поширеним типом мініатюрного радіального кулькового підшипника, трохи більший за розмірами, ніж його "молодший брат" 602, але зберігає при цьому компактність і універсальність. Він знаходить широке застосування у вузлах, де потрібне надійне обертання при обмеженому просторі. На особливу увагу заслуговує його закрита версія 603 ZZ, що забезпечує додатковий захист від зовнішніх впливів.

Підшипник з позначенням 602 являє собою мініатюрний радіальний кульковий підшипник, що набув широкого поширення завдяки своїм компактним розмірам, універсальності та надійності. Незважаючи на свої скромні габарити, цей тип підшипника відіграє ключову роль у роботі багатьох механізмів, від високоточного промислового обладнання до несподіваних побутових приладів.

Мініатюрні підшипники: дрібні деталі з великим значенням У світі високих технологій та компактних пристроїв мініатюрні підшипники відіграють ключову роль, забезпечуючи плавне та точне обертання у найбільш обмежених просторах. Ці крихітні компоненти, часто непомітні на перший погляд, є невід'ємною частиною безлічі пристроїв, що оточують нас як у повсякденному житті, так і в найскладніших промислових механізмах.

Корпусні підшипники – це готові до встановлення вузли, що складаються з підшипника та корпусу. Вони призначені для підтримки обертових валів та осей у різних механізмах. Завдяки своїй конструкції, корпусні підшипники мають ряд переваг, таких як простота монтажу, висока надійність та здатність компенсувати невеликі перекоси.