Зубчасті ремені
В різних галузях промисловості для роботи машин і механізмів застосовують приводні ремені. Вони дозволяють передавати обертаючий момент між валами і мають ряд переваг в порівнянні з ланцюгами.
В одній з попередніх статей ми розглядали клинові ремені класичного (нормального) перетину. Сьогодні мова піде про інші, не менш популярні - зубчасті ремені.
За будовою зубчастий ремінь нічим не відрізняється від класичного. В основі ременя - несучий шар (корд) з поліестеру або сталевих ниток. Корд закритий поліуретановим шаром: гладкою основою з одного боку і зубами - з іншого.
Зубчасті ремені мають ряд переваг в порівнянні з класичними. Вони працюють без змащення, легко встановлюються і ремонтуються. Навіть при високих швидкостях рівень шуму залишається низьким. Так само слід зазначити, що зубчастий ремінь має більшу довговічність, ніж гладкий. Їх використання раціонально при переривчастих навантаженнях, так як зчеплення зубів ременя і шківа більш надійно і перешкоджає прослизанню. Зубчасті ремені мають антистатичні властивості і добре відштовхують пил, воду і масло. Вони працюють в широкому діапазоні температур: від -20 ° С до + 100 ° С.
При підборі зубчастого ременя необхідно знати крок між зубами і їх профіль. Зубчасті ремені бувають трапецієподібного і напівкруглого профілю.
Зубчасті і класичні ремені можуть бути взаємозамінними, але тільки за умови посадки на шків без зубців. В такому випадку зубчастий ремінь «складається» на шківі, його зуби притискаються один до одного і він працює так само, як і гладкий. Якщо ж шків має зуби, то використовується тільки зубчастий ремінь, що забезпечує надійне зчеплення.
Всі статті
Ущільнення SKF HMSA10 RG: Надійний захист для обладнання
У сучасному промисловому виробництві надійність та довговічність обладнання відіграють ключову роль. Одним із ключових компонентів, що забезпечують безперебійну роботу механізмів, є ущільнення. Компанія SKF розробила нове покоління манжетних ущільнень HMSA10 V, які відповідають найвищим стандартам якості та ефективності.
Сучасна логістика неможлива без вантажних перевезень, а ключовим елементом цих перевезень є напівпричіп. Його унікальна конструкція, що дозволяє розподіляти навантаження між тягачом та самим напівпричепом, зробила його незамінним інструментом для транспортування різних вантажів на будь-які відстані. У цій статті ми розглянемо особливості конструкції напівпричепів, сфокусувавшись на механізмі зсувного даху та ролі підшипників у роботі.